Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žiletky

09. 11. 2003
5
1
1602
Autor
angelik

Cítím žiletky v očích,

cítím je na těle.

Žiletky.

 

Nocí se brousí,

zářezy na víčkách,

slzičky krvavé,

zaschnou mi nad ránem.

A já zase vstanu,

jdu,

jen tak,

bez klidu,

chci spát.


1 názor

Lyrae
11. 11. 2007
Dát tip
takže k těm žiletkám:) znám znám* líbí se mi hlavně: slzičky krvavé, je v tom taková sebeironie. pošlu ti avi na jednu moji z dávných dob...dneska sice už ne ale tehdy by mi to bylo určitě hodně blízké. je to jedna z prvních.

sidonia
14. 01. 2005
Dát tip
tohle nosím v peněžence ale ještě s pokračováním... celou sms *t

angelik
14. 01. 2005
Dát tip
fakt? a to pokracovani je...? chybis mi*

sidonia
14. 01. 2005
Dát tip
možná to máš někde v dílech.. nevim.. každopádně na tuto sms navazuje: Do hajzlu se vším! Křič, řvi, utíkej, vem si nůž a zabij mě, roztrhej. Udělám to sama, potřísním sebou ruce, nenávidím činy a v rukou držím srdce.. Nechci nechci nechci. Buším se kamenem do hlavy, rozdrtím ji v pěsti zaťaté...Pohrdám sama sebou. Chci moc obejmout, ale..jsem unavená lámavostí duše, která přestala být ohebná. Uvědomuju si to moc dobře. Jen nikdo raději nevěří.. (25/10/03 00:05) další pak je: Doufám, že jen v myšlenkách... že na těle tě nic nebolí. Protože pak zastavíš sama sebe.. ale nic okolo..já na to ale taky nikdy nemyslím, ale snaž se.. (00:39) atd. atd. mám to všechno napsaný. Obě sme tehdy měly dost anhovno stavy.. vždycky když je mi bídně (a proč to neříct: když mám chuť nebýt tady už ani minutu) taxi to čtu. Ozvobozuje to.

Milly
07. 01. 2004
Dát tip
...já mám žiletky v hlavě.......a chci spát........

3/5 pocity známé...ale takové už...žiletky mi přijdou moc, bolest se dá i jinak popsat a žiletky se mi nelíbí...

Dr_Mephisto
10. 11. 2003
Dát tip
Někdo říká, že síla je v okamžiku ... to by byl tenhle případ.

Moc nevim co na to říct. Možná mi to přijde trochu nesrozumitelný..každopádně to působí dost silně

Seregil
09. 11. 2003
Dát tip
velmi silné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru