Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sešlost

10. 11. 2003
5
3
2987
Autor
ch_34

fotografie přátel a lásek, stůl a ruce 6. 8. 3. l.

Na rozestlaném stole

oči tanečníků - svíčky z profilu

měníme lampy a laskáme stopy dřeva

je tma a my spíme v pastech

je tma

lízátko očí a sítě motýlovy

pasou se na rtech

konec těch tančících ohýnkův

lístky našich tužeb

konec obludných jazykův příšer

konec

je tma

Start a Cíl - Fénix

náramek moci

síla fotografií


3 názory

ch_34
07. 12. 2006
Dát tip
---//-.././-.-/..-/.---/..///

psycholog
24. 05. 2005
Dát tip
Myslím si, že je ta "báseň" naprosto nesmyslná a autorovi jde pouze o upoutání pozornosti, které se mu nejspíš jinde nedostává. Je to pouze shluk slov absolutně na sebe nenavazujících a v tomto celku zcestných. Možná, že se jedná o výplod mysli v alkoholovém nebo drogovém deliriu, potom bych chápal tu chaotičnost.

ch_34
24. 05. 2005
Dát tip
neni to chaotický.. tohle zrovna ne delirium.... snad, ale bez pomůcek
nevim, kdybych to měl říci takhle... tak k tvé poznámce nápodobně

Zbora
08. 10. 2004
Dát tip
Máš zajímavý nápady. To co jsem od Tebe zatim stihnul přečíst mě celkem vzalo. Neni v tom povrchnost. Líbí. Zatim tip aspoň tady....ale ještě se určitě vrátim.

turandot
19. 11. 2003
Dát tip
Teď zas vidim vyskakující se kapří těla a kachny, co se jim posměšně smějou. A tebe, když jsi to četl. Krásný!

ch_34
19. 11. 2003
Dát tip
takhle to vypadá, že jsi fiktivní, že jsem si tě vymyslel

turandot
19. 11. 2003
Dát tip
A né snad? Jsem výplod mysli, vím o tom a jsem na to hrdá.-Jsem pyšná na to, že můžu říct: Ano v říjnu roku 2003 jsem byla prohášena fikcí! Moment...ale...né! takhle bych byla výplodem myslí dvou a...a to je podezřelý...jestliže se ve dvou myslích objevila ta samá imaginární představa, jestliže se tyhle představy obou myslí shodujou, sakra to je hodně podezřelý....na těchto základech by si někdo moh myslet, že existuju a ....moh by po mě pátrat....ne!!! Všechno by bylo zmařeno!!! Tento titul bludu by mi byl odňat!!!

ch_34
19. 11. 2003
Dát tip
cha, chá! takže je vlastně zvrácena tvá fiktivní existence teď už nemáš bejt na co hrdá, zvrácenče

ch_34
12. 11. 2003
Dát tip
já jen, že mi vaděj tyhle výmluvy (snad jen asi 4 různý linuxový ta písmenka zobrazují fakt nečitelně, ale jedničková Verdana vidět je) a proč to tak je? i moje normální písmo je dost malé (často), veliké mi nějak nesedí, veliké se jonom čte..

ch_34
12. 11. 2003
Dát tip
a díky

Andulka
10. 11. 2003
Dát tip
obe posledni basnicky vidim v pidipismenkach...nejde mi to cist...:-)

ch_34
10. 11. 2003
Dát tip
ne, nebudu to dělat větší, beru to tak, že se na to vymlouváš, protože se ti nechce psát kritika protože můžeš na moment (v IE) najet nahoru na "Zobrazit", pak "Velikost textu", pak třeba "Velké" a nechce-li se ti někam najíždět, stačí, když zmáčkneš postupně: "Alt", "z", "v", "v" (pro zpětnou a velesložitou operaci ctačí, opět postupně: "Alt", "z", "v", "s") !

drfaust
10. 11. 2003
Dát tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru