Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutný muž

13. 11. 2003
8
0
2684
Autor
Barbar_Cohen

Je zima, tiše padá bílý sníh

padá na špinavou zem a na lidi

na náměstí sedí smutný muž, který už vše ztratil

nahýbá se

před ním leží kelímek a v  něm pár drobných

ale jemu to je jedno

už je doma, v teple, s ženou a dětmi.


Zatiaľ čo som čítala...všetko je tak nádherne pochmúrne...ale berieš aj ty takto svet???alebo to len dostávaš zo seba?všetkú tu temntou a strach? *

bohužel to tak beru, nějak nejsem schopnej dívat se na svět optimisticky.....

stačí sa občas mrknúť...ako nejaká kvapka ti padne na nos...alebo si pozri tú drobnú vločku, ktorá dopadla na čierny kabát tej dievčine oproti tebe...alebo...pozri sa na hviezdy...a nájdi si tú svoju...čaká tam na teba (a na veeeľa ďalších, ktorí ju hľadajú)... ale hlavne ver, že to môže byť ešte horšie;DDD a...v niektorých názoroch sa s tebou zhodujem...

nikdy není tak zle aby nebylo ještě húř, máš pravdu, to co mi tady píšeš je krásné, co z toho udělat nějaké dílko? Určitě by to stálo za to, ne?

heh, ktovie...možno niekedy...a krásne je len to, čo ty vnímaš krásnym, preto začni si uvedomovať, že práve teraz okolo teba preletela hora myšlienok...alebo sa pozri proti svetlu lampy (či svietiaceho počítača;) ) a všimni si, že sa neustále víri prach...a možno sa ti to zdá nechutné...ale potom si pozri trblietanie sa prachu v ranných lúčoch slnka...to už nie je ani náhodou nechutné...alebo vybehni von v najväčšej fujavici a nechaj sa unášať prírodou a kašli na všetko naokolo...

Jojo, máš naprostou pravdu a moc ti za to děkuji

dúfam, že si aspoň na chvíľku zavrel oči a usmial sa...ak nie, tak aspoň teraz si sa určite usmial...a posielam ti jeden úsmev...;)))...aby si sa mohol častejšie aj ty na okolie usmievať...;) a síce sa teším na smrť ako na nič iné...i tak si život vychutnávam, ako to len ide...;) a skús to aj ty...;)

pokusím se a s tím úsměvem jsi se trefil, už se usmívám, ještě jednou děkuji. :-))))))))

pardón chybka, trefila... :-)))))))

super za úpravu chyby;))) a usmievaj sa častejšie...určite máš krásny úsmev...tak to využívaj (a zneužívaj) ...;)

Jambo
07. 06. 2004
Dát tip
Ty člověku náladu nezlepšíš.

Rudý_BRAT
04. 05. 2004
Dát tip
Seregile, mno nevim jestli se dá nad smrtí ještě vyhrát?

Michalka222
01. 03. 2004
Dát tip
Zajímavý, zaujalo mě to, líbí se mi to..... tip

kinume
04. 02. 2004
Dát tip
oki *

Irvinia
14. 11. 2003
Dát tip
*

Seregil
14. 11. 2003
Dát tip
Mno....pěkné to je, ale působí to dojmem, že se s tím dá ještě vyhrát.....

Zly
13. 11. 2003
Dát tip
hezký obraz, asi vím, co jsi chtěl/ ale poslední verš mi přijde poněkud neobratný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru