Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čím chci být až budu velká

13. 11. 2003
7
1
3575
Autor
Playwithfire

Od mala jsem měla spoustu různých snů. Toužila jsem po tom být herečka, zpěvačka, baletka, modelka,... Nejdýl, asi do 8. třídy, mi vydržela touha stát se spisovatelkou. Ale pak mi došla nereálnost tohoto plánu a tak jsem začala toužit po něčem přízemnějším -až budu velká, chci být popelnicí...

Taková popelnice si žije. Nepotřebuje jíst ani dýchat a neunavuje se takovými zbytečnostmi jako je třeba chůze. Ze stálého stání by jí sice mohly bolet nohy, ale to by nejdřív musela nějaké mít.

      Nevím, jak bych zvládala výkyvy počasí a případné oprýskání mého (jistě krásného) povrchu, ale jistě dobře, protože popelnicím nikdy není zima. Čím to je? Ať jsou plné či třeba čerstvě vysypané, vždy v nich ulpí alespoň malý kousek nějakého starého, tlejícího jídla - a při tlení, jak známo, vzniká teplo.

     Nemá strach, že jí někdo okrade nebo nedejbože i znásilní, neřeší milostné problémy, nemusí se starat o svůj zevnějšek a je jí úplně jedno, co se kolem ní děje. Občas jí nějaký chuligán nebo vítr shodí, ale pak je spíš ráda - alespoň si poleží.

 

      Zkrátka byla by to velká změna, ale plusy by rozhodně převažovaly. Jediné, co mi vadí je, že bych byla pankerka - vždyť kdo jiný kašle na okolní svět, je nihilista, nemyje se a má na sobě samolepky?


1 názor

Makoves
07. 08. 2010
Dát tip
Zaleží na tom čí popelnice by jsi byla. Když se o tebe nebudou starat tak ti zrezne dno a bude s tebou konec. Taková popelnice je závislá na lidech.A popeláři, ty se s tím taky nemažou. Naštěstí popelnice necítí bolest, ale krásná by jsi nebyla.(Což některé punkerky jsou).Zvol si jiné povolání. Třeba splachovadlo. Věčně by jsi byla u vody.

johanne
17. 05. 2005
Dát tip
jo, pobavilo :)

paaaani, takovejch klubu za jeden den...to se to pekne vyKLUBalo:)

Seregil
10. 06. 2004
Dát tip
.. vyklubalas to.... :))

Noe1
10. 06. 2004
Dát tip
...jak to vošklivé káčátko ... :)))

sk8ergirl
10. 06. 2004
Dát tip
:-))...to je hustý, líbí se mi to, myslím, že to není špatný nápad...snad by nebylo na škodu to ještě trochu rozvést...ale i takhle to stačí :-)

Noe1
09. 06. 2004
Dát tip
Jéé, já chtěl být jako malej popelářem, protože můžou chodit špinavý a moho mluvit sprostě. *t + klub

Seregil
09. 06. 2004
Dát tip
Fajn... tip.... a klub... sekce a jen tak.. plus pouličnost jak vyšitá... čili dva kluby...

Fladdy: tak ted opravdu nemam slov... Pekne si to u mne posledni dobou kazis, chlapce, ale pockej... Den me velke odplaty jednou nadejde, nezapomen ze jsem stirka!!! A jeste o tom napisu skvelou povidku, diky niz se stanu kralovnou Pismaku;o)))))

Alespoň že to uznáváš. :-)

fl: tsssss:-)))))

fladdermus: hip, hip HURAAAA, vono tozasejednou neconapise, wow:))) hele opilou si mevidel jen jednou a moh si za to ty-jen si vzpomen kdo me drzel a lil mi medovionu vsude po obliceji:)))

Na to si moc dobře vzpomínám, tento výjev jsem pravda z ústraní shlédl, ale mne do toho netahej... :-)

Aha, takže tak trochu abstinent. To je mi celkem zajímavá novinka... Celkem se mi to líbí, má to zajímavý nápad a je to pěkně napsáno. Znám však pár lidských popelnic a věř mi, nejsou to zrovna nejlepší existence pod sluncem. Vnukla jsi mi však zajímavou myšlenku, něco zkusím... děkuji.

guy
01. 12. 2003
Dát tip
to nebylo o alkoholismu ... jen že kdybys chtěla občas umejt ... dyž ti vadí bejt nankerkou ... :-))

guy
01. 12. 2003
Dát tip
sorry - spletl sem p s n

guy: fuuuj, mejt se? to uz par let nepraktikuju:o))))

sem tak trochu abstinent (az na svarak:), takze mi to nezni moc lakave:o)))

guy
28. 11. 2003
Dát tip
Kdybys byla na jižní Moravě a kdybys byla z plastu, tak bys nemusela být pankerka ... tam by tě čistě umyli, naházeli by do tebe švestky, nechali je zkvasit, vypálili z nich slivovici, zase by tě pěkně umyli ... akorát mimo sezónu by to byla dost nuda, to bys byla uskladněná někde v ústraní, přikrytá igelitem, od švestek do švestek ... znásilnění by se teda bát asi taky nemusela, ale jinak jako nic moc ... :-))

FKL
24. 11. 2003
Dát tip
tak teď sem se chlamal pekne od srdce... jenom drobnustka pripominami to Fulghuma( ale jenom malounko)*

diky:)

FKL
24. 11. 2003
Dát tip
prosim.... i tohle je slusnost

gASK: no jooo... Asi na tom neco bude:o) Kolega: ja sem hodne uprimna (mam s trim v zivote problemy:)

Kolega
15. 11. 2003
Dát tip
Všichni máme nějaký sen... Obdivuji odvahu se takhle veřejně obnažovat... :-)

gASK
14. 11. 2003
Dát tip
Tak a teď mi říkej něco o chybějcím optimismu:) Takhle zvesela jsi se v poslední době rozjela...hezky napasné, líbí:)

ShArKeY
14. 11. 2003
Dát tip
Je to pro psani dulezity... ale ty jsi prekvapila, holka

_kxk
13. 11. 2003
Dát tip
Zasmála jsem se....:o)))

ShArKeY
13. 11. 2003
Dát tip
Dobrý styl... kouknu se kolik ti je

Sh...:malo:-) U psani je podle tebe vek dulezitej? Zvlastni...:)

Katčenka
13. 11. 2003
Dát tip
Ivan,ale ta vlastne anarchistka je..takze v poradku :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru