Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

okamžiky, historie...

13. 11. 2003
0
0
3376
Autor
ch_34

v duchu klubu

pište, prosím, co se vám přihodilo, co vám přišlo divné, o co se chcete podělit...
ch_34
12. 01. 2004
Dát tip
ty jo, to vám řeknu... ve třídě, kde 'sem už osm let zavřenej, kde vždycky byla homofobie... se najednou všichni osaháváme, hladíme.... obskakujem a tak.... boží!!!!

ch_34
19. 12. 2003
Dát tip
prosím vás, sešlete na pě dvanáct tisíc pohlavků... já si onemomocním, když mám napsat seminárků... zmlaťte mě, třeba tu nemoc vyženete...

Iblow
25. 11. 2003
Dát tip
nevíš co jsem chtěl říct tím trakem?

ch_34
25. 11. 2003
Dát tip
co takhle profesionální hrabání v hlavě: "drak"?!

Iblow
20. 11. 2003
Dát tip
Já dělník držím...dnes mi v krámě koupily sparty! rozumíš tyhle odpornosti...kdo to má kouřit...?fuj fuj fuj...trak jsem si koupil a rum a dezinfikuju to

ch_34
20. 11. 2003
Dát tip
trak se píše truck a to je jízda! truck a rum

turandot
19. 11. 2003
Dát tip
Jedna věc mě šokovala dneska ráno. Mohla bych to říct jednou holou větou....ale to by tě asi položilo... Po trojté návštěvě polikliniky během jednoho dopoledne jsem šestkrát prošla kolem rozestavěnýho domu...a šestkrát nevěřícně civěla na to uátiší. Dům, kolem domu ukrajinští dělnící- občas po sobě plivli chraplavym hlasem někajou poznámku- Na podezdívce plotu dvě flašky Gambrinusu, rukavice a !!!!a pozor teďkons to přijde!!!!! lehký DA-VI-DOF-KY!!!!????

ch_34
19. 11. 2003
Dát tip
fůůůůj!!!!!!!! tohle patří do klubu přátel literatury o hnusu a hnusu kolem nás! blue (teda ne modrá, ale ble-é) fuj, teď jsem si vzpomněl na ty reklamy! dělníci na ulici postávají nepracující, smrdící zevláci a povl světa, každej jeden asketa a do nich vjíždí servis s Chatone di Pub narozeninová super šmoulí párty!

turandot
19. 11. 2003
Dát tip
HU(hlavní uzáver)-co se to děje??? Bohatý italové, pod knírkem Startku...(tu Startku před Kruhem jsem měla od takovýho koženýho mafiána, ale voňavýho a hladkýho jako z katalogu, čekala sem minimálně Elemka, mile mě překvapil) A dělníci si o pauze sednou k Davidovkám a archivnímu vínečku...? Brrrrrrrrrr! EEEEEéééé!!!

ch_34
19. 11. 2003
Dát tip
už ani ty dělníci nedržej partu!

ch_34
17. 11. 2003
Dát tip
tak jo, ještě tady nic neni, taky jsem to udělal dost dopředu, možná jsem měl počkat..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru