Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vypadáš

15. 11. 2003
4
0
1857
Autor
Dirty

Jinovata

 

 

                 

            jako kdybys do dortů

                 psal křídou na tabuli:

    naznačuji život

 

ale kreslíš pouze osud

       když místo čísel volíš otazník

    v rovnici z rozteklých malin

 

(těsně před zmrznutím)

 

 

 

 

 

 


Vinki
16. 11. 2003
Dát tip
zivot + osud + otazniky + *

Kolega
16. 11. 2003
Dát tip
Ale něco v tom bude, asi ta forma? :-))

Zenra
15. 11. 2003
Dát tip
zvláštní,moc to nechápu

Jinovata
15. 11. 2003
Dát tip
ježiši... tahle je geniální!!! asi jsem úchyl ale zdá se mi fakt skvělá! "naznačuji život ale kreslíš pouze osud"

Dirty
15. 11. 2003
Dát tip
super!!! to jsem moc ráda, že se ti líbí!!! :)))

Jinovata
15. 11. 2003
Dát tip
ty jo, chceš abych rýpal? :o)

Dirty
15. 11. 2003
Dát tip
jak chceš :) každopádně víš co

Jinovata
15. 11. 2003
Dát tip
Je-li dort symbolem části světa, která se má mým psaním změnit (dejme tomu něčí -tvá- duše), pak psaní křídou je cynyckým obrazem hrubosti mých prostředků. V tom obrazu je neobyčejně jasně postihnuta nedokonalost řeči spolu s její jednoznaností = křída nevykříduje ani zbla bílého, ale přesto zanechá jasně čitelnou stoupu vyrytého písma, která jvou hrubostí nedokázalo zůstat na abstraktním povrchu, jak by bývala chtěla. Omezení řeči do slov je omezením křídy do neschopnosti zanechávat barvu.... (Mám pokračovat?)

Dirty
15. 11. 2003
Dát tip
a proč úchyl?

Jinovata
15. 11. 2003
Dát tip
olouvám se za ty překlepy :o( si to příště přečtu po sobě...

Dero
15. 11. 2003
Dát tip
Líbí se mi zvýrazněné "naznačuji život pouze z malin", ať už to byl záměr, či nikoliv ... ***

Dirty
15. 11. 2003
Dát tip
pouze z malin naznačuji život... těsně vedle ale přece!!

Jinovata
15. 11. 2003
Dát tip
petro, své osobní interpretace si nechám raději od cesty...:o) eroklíčoval jsem si to taky, ale ona ta básnička je skvělá prostě... i když ě z ní trochu mrazí... dá se číst velice různě Vidím dvě linky... osobní a metafyzickou... ale raději snad až se uvidíme...

Dirty
15. 11. 2003
Dát tip
"eroklíč je mocný", odmykej co uznáš za vhodné.. nicméně pozítří čekám na odpověď :)

Jinovata
15. 11. 2003
Dát tip
úchyl protože eroklíč je mocný... těším se na tě...

Dirty
15. 11. 2003
Dát tip
;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru