Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tulák

17. 07. 2000
2
0
1411
Autor
Bodlak

Pisnička...

Tulák Vyhnali tuláka, když venku pršelo a déšť byl studený, zima šla na tělo. Vyhnali tuláka a už se stmívalo, zimou a úzkostí hrdlo se svíralo. R.: Ztracený, jak štvanec beze jména jemuž je cesta do neznámých míst z kolébky souzena. A jak tak putoval se smyčkou na krku, z té bídy najednou bylo mu do breku. Proud slzí vytryskl až bolest zadávil, studený vítr ho po vlasech pohladil. R.: Ztracený…. Zachroptěl nadávku snad jenom ze zvyku, jak někdy daleko člověk má k člověku! A jak někdy slušnost svlečená do naha jeví se na světle žalostně špinavá. R.: Ztracený… Po cestě blátivé s nohama z olova tuláka žene dál vidina domova. Vidina domova, vidina úkrytu kde lidé nežijí bez lásky bez citu. R.: Ztracený…
La_Muerte
26. 05. 2006
Dát tip
*

Miroslawek
18. 08. 2000
Dát tip
Dobrý, docela dost. Na muziku by to mohlo být i dost depresivní.

Bříza
30. 07. 2000
Dát tip
GO! :c) ...A jak někdy slušnost svlečená do naha jeví se na světle žalostně špinavá. ... - za tohle Ti dávám privátního tipíka ...

kirkov
18. 07. 2000
Dát tip
STOP!

Tynic
18. 07. 2000
Dát tip
Chtělo by to akordy ! :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru