Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bolest

Výběr: Kid_A
17. 11. 2003
8
1
2157
Autor
Flammea

Verčo,vzpomínáš...?

Co je to bolest?Když hlava mi hoří a v krku tak sucho,že ačkoliv piju,žízeň nikdy neuhasím?Když nedostává se mi vzduchu a plíce hrozí vybuchnout?Když žíly v těle pukají a z očí i úst pryští krev?Když mnou projíždí tisíce nožů a nemohu jim uniknout?Ne.

Bolest je,když sedím u tvé postele a držím tě za ruku a jediné na co sobecky myslím,je,abys mě neopouštěl.Bez tebe to nedokážu...

Když líbám tvá horká víčka a tvé čelo smáčím slanými jezery.Když se modlím k Bohu,aby mi tě nebral.Ještě není čas...

Když na kolenou žádám tvé oči,aby se znovu otevřely a ty mě neslyšíš.Když bezmocně sleduji,jak se mi vzdaluješ a nemůžu dělat vůbec nic.Když bych dala cokoliv,cokoliv,jen zase cítit tvůj dech na své tváři a není mi to k ničemu.Prosím vrať se,vrať se,vrať se...

Když zapřísahám nebesa,jen ať mi dají ještě jednu chvíli s tebou.A když nakonec tvé prsty povolí sevření a vše na čem mi kdy záleželo zmizí s jediným vydechnutím.

Tohle,to je bolest.


1 názor

Lamentia
29. 09. 2007
Dát tip
bolest je mocná. až příliš. někdy jen sedíme a necháváme odcházet své přátele, své milé, svou rodinu, někdy nepřátele. bolest si nevybírá, koho svou návštěvou potěší. bolest prostě je. je fyzická a je psychycká. je strašná a tiranizující. a lidé s ní bojují. a bolest vždy vyhrává. přichází totiž se strachem, je - li psychická.

Niana9
12. 05. 2005
Dát tip
chybí ti tam čárky:), ale jinak zbožňuju tvé svižné texty. a ty takové umíš.

Flammea
25. 09. 2004
Dát tip
Tak to máme na věc jinej názor...Ruka v mlýnku určitě bolí, to zase jo:)), ale přece jen si myslím, že bolest psychická je mnohdy mnohem intenzivnější,než ta fyzická...

Craerassy
24. 09. 2004
Dát tip
Flam..takhle nějak jsem to cítila..."nejsi a já sobecky říkám..a co já?"....děkuju... tip

Sendy,to jsi psala v zurnale, co? Mimochodem, ze vis,kdo jsem? :-)

Zvěruška
30. 04. 2004
Dát tip
Krásně sobecké a hodně živé.....i slzička se zaleskla v mém oku, při představě, že bych měla být hlavní hrdinkou já. Opravdu moc hezké

synáček
20. 01. 2004
Dát tip
To není jenom bolest! To je exploze bolesti! Zhroucení nebes s tunami zadržených vod…to je nesnesitelný řev náhle vzniklého hrobového ticha…znám to…i když takhle krásně bych to napsat nedovedl… TIP…a díky!

Nimis
07. 12. 2003
Dát tip
Je to moc pekny, Sendy :o)

WiruZ
07. 12. 2003
Dát tip
promin....ale tohle se mi moc nelibi.....

Flammea
07. 12. 2003
Dát tip
Neomlouvej se,každýmu se to líbit nemusí.Ale díky za tipy u jiných děl:-)

Paclík
18. 11. 2003
Dát tip
sedím absolutně ztuhlá, hledím na monitor a nejsem schopna nic říct, je to silný, krásný ...t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru