Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Videopoezie - Rebecca 13 - Tak čekám na počasí

18. 05. 2024
8
7
163
Autor
Zbora

Vzpomínka na Rebeccu...


7 názorů

emme
před 2 týdny
Dát tip

Měl jsem za to, že je chyba ve zpracování záznamu. Omlouvám se. 


Gora
před 2 týdny
Dát tip emme

emme, sykavek se těžko zbavím, i když o nich vím...

dík, žes vyslechl, někomu se líbí, jinému ne


emme
před 2 týdny
Dát tip

Nevím, rád bych si poslechnul audioverzi původního textu, ale proč jsou tak zvýrazněné sykavky a hlas zní plechově? Jako by to bylo namluvené někde v koupelně.

Jistě to dalo spoustu práce, ale dojem je přitom opravdu smutný. Těch sykavek a patrně silného ořezu některých frekvencí jsem si všimnul už u nějakého předchozího audia, tak bych řekl, že je to spíš chyba ve zpracování.


Gora
před 2 týdny
Dát tip

Já jsem si Rebeččinu báseň opravdu užívala, obracela možné významy slov jako zábavnou, ale nejen, variaci na koupel/n/ové téma. Reb, smekám pomyslný klobouček za progresivní a ryze ženský pohled.

Honzo, díky za možnost spolupráce.


Lyryk
před 2 týdny
Dát tip Janina6, Alegna

Poetické videostudio se neustále zlepšuje. Díky za to.


Janina6
před 2 týdny
Dát tip

Aha, tak její profil i díla tu stále jsou, špatně jsem hledala, musí se napsat bez mezery rebecca13.


Janina6
před 2 týdny
Dát tip

Moc pěkné... šel mi až mráz po zádech.

Nenašla jsem tu už ani Rebecčin profil, tak díky, že si můžeme připomenout alespoň tuhle její báseň.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru