Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výbuch

28. 05. 1999
0
0
1636
Autor
zf

Včera večer mi moudrostí bouchla hlava, vyletěl z ní skoro všechen ten šedý hnus, lítal jsem bezhlavě po bytě a hledal jsem své pravé hemisféry kus. Zastavil jsem se až u stolu, kde mám knihy, různé tužky a své zelené pravítko, na popsaných listech literou spatřil jsem krvavé pihy a kus mého mozku ležel opodál jak těžítko. Vzal jsem jej tedy láskyplně do dlaně a nacpal si ho dírou v lebce zpět, ale snažil jsem se celkem marně, vypadl mi mrcha jinou dírou v hlavě hned. Hodně lidí mívá v hlavě nasráno, proto mi moc nevadí, že mám mozku půl, a tak, jak mi včera večer bouchla hlava, zřejmě se ze mě zrodil pěknej vůl.
MM
16. 07. 1999
Dát tip
novacek: pak se z nej stane velky autor a uz mi ani ten tabacek nenabidne. kdepak, at zustane tak jak je :-)

Bříza
25. 06. 1999
Dát tip
mě se to líbí jak to je - je to velká sranda. Oceňuju nepřítomnost klišé a přirozený jazyk. Druhá sloka je skvělá !!!

Merle
02. 06. 1999
Dát tip
Tímto chci nováčka udat pro důvodné podezření na přílišńou chitrost. Prosím odpovědné orgány, aby učinili za dost spravedlnosti, a přebytečnou část mozku mu uřízli. Poslední spravedlivý - Merle ;-)

Merle
31. 05. 1999
Dát tip
:-))))))) Jojo. Kdyby sis ještě trochu pohrál, aby ti vycházely slabiky...

novacek
31. 05. 1999
Dát tip
Tolik talentu ... a tak nepřesně míříš... i takovou tvorbou ale musí projít většina velkých autorů. Zkoušej to znovu a znovu, jednou najdeš i další téma o čem psát, ne jen o momentálních depresivních stavech.

Print
28. 05. 1999
Dát tip
Hihihi! No prostě skvělý, taky mám mozek někdy jinde...
nejčastějc v pr....!:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru