Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prosba posledního večera

23. 07. 2000
7
0
2744
Autor
Tanizaki

(mrtvý muž přichází)

sestřičko prosímtě přijmi ho ve svých snech jak chudé pocestné přespat ho s tebou nech buď hodná sestřičko on není zločinec buď hodná sestřičko na něj už padá klec z kožených řemínků, kamenů od viny výčitky klouzají do srdce kotliny.... neplakej sestřičko ty přece nemusíš s náručí slunečnic mu tělo umučíš.. nezoufej je to jen člověk nezoufej on taky doufá nezoufej on taky věří neměj strach maličká za oknem sněží bílá je pravda bílé jsou věže každičké stvoření někdy ti selže sestřičko odhoď šat přijď jen tak... čeká tu NO pane... nedýchat já dýchat nezvládnu tady si lehněte... sem chodí s NÍM vás už to nehněte? Vykliďte síň! mám vás rád sestřičko neboj se.. no tak pojď učit se milovat sestřičko lásko má pojď se mnou skoncovat... tak honem sestřičko chytni mě za ruku kousnu tě zbiju tě jsi plná zármutku usměj se... směju se.. nevidíš bestie?!! chci to! chci to! kde ten vrah sakra je? á už jde ... výsosti vítejte v noční hře zlámejte mi kosti.. buďte mým! .. v popravě konečně... sestřičko polib mě na víčka to je mi najednou pořádná rozcvička... nedýchám... vidím tě za obrazem -ráno je nablízku- sestřičko... proveď mě srázem...
Janis
24. 02. 2001
Dát tip
Nechávám si svůj smysl- který mi nejspíše uniká... ***

Tanizaki
20. 09. 2000
Dát tip
ne, to není Smrt... jen ?obyčejná? řádová sestra .. jeptiška? (aneb za to může film..) -toliko k vysvětlení-

Psax
29. 07. 2000
Dát tip
Něco tak dynamickýho sem ještě nečet'. Je to úžasný.

Yeziiinka
28. 07. 2000
Dát tip
Teeeda...paráda! Teď chvilku nesmím nic dalšího číst, aby to přese mě nepřeběhlo moc rychle! Tip.

Bříza
27. 07. 2000
Dát tip
... ! teda .......... uf !

zolli
26. 07. 2000
Dát tip
hmm nevim co na to napsat. asi ze jsem z toho prekvapena ale nejak si to neumim prebrat.

Bibša
24. 07. 2000
Dát tip
Tani... zas nemám slov! Jsi úderná jako kladivo a spontání jako bouře a křehká jako sedmikráska. Vražedná kombinace...

Anonym
24. 07. 2000
Dát tip
Vzřiď setře své sestry, že mě dneska ráno úlpně dostala... usměj se... směju se.. nevidíš bestie?!! - ***! P.S. Tu Ovu ještě nějak vymyslíme... :o) ... nesmutni a napiš nějakou zamilovanou, ju ? ;o)

tma
24. 07. 2000
Dát tip
čekám tu nocí na tebe ... sám se sebou a bez sebe

Tanizaki
23. 07. 2000
Dát tip
(omluva: asi to měla bejt (je) spíš indispozice)

Mahoney
23. 07. 2000
Dát tip
móóóc zajímavé... (*) PS jestli je sestřička smrt, tak máš moc zajímavé příbuzenstvo :-)) ale potom se prosím nezlob, když Tě odmítnu pozvat na návštěvu :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru