Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNauč se lítat
Autor
Rena
,,Kam na ty stupidní nápady chodíš?"zeptala se Lenka Tomáše, když jí řekl svůj naprosto geniální plán.
,,Čeho se furt bojíš? Je to jenom hra!"
,,Nemůžeš mojí želvu učit plavat v záchodový míse, proboha, jaký by ti bylo kdybych tě vystrčila z letadla bez padáku a řekla: Nauč se lítat?"snažila se mu vytrhnout zvířátko z ruky.
,,No, tohle je přece jiný! Želvy umí plavat! Maj to vrozený, víš?"zakřenil se Tomáš a ještě jednou provokativně zamával Lence před nosem krunýřem.
,,Dej to sem!!!"
,,Nee, já jí naučím lítat, to je lepší než plavání!"
Lenka se prudce otočila na toho pitomce před sebou a sama otevřela okno.
,,Jéé, díky! Já netušil, že budeš spolupracovat!"rozpřáhl se Tomáš a chystal se k hodu.
,,Nemáš zač!"vytrhla mu Lenka želvičku z ruky a s rozběhem nakopla Toma takovou silou, že málem vypadl z okna. Visel teď na okením parapetu a kýval nohama sem a tam.
,,Pomoz mi, Leni, Leničko, pomoz!"zakřičel zoufale.
,,Nauč se lítat!"poradila Lenka, odložila mazlíčka do terária a odešla do kuchyně pro něco k jídlu.