Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozoruhodný sex

20. 01. 2004
14
7
8178
Autor
pozorovatel

Pokus.

 

Stalo se to jedné vlhké noci (jak říkáme my milovníci). S mým dlouholetým kamarádem jsme poctili svou návštěvou noční klub, který se jen hemží krásnými ženami ve zralém věku, ale hlavně ženami ve vyzrálém těle. Stačilo si jen vybrat…

Je samozřejmé, že profesionál jako jsem já, si nevybere žádnou ušmudlanou ženskou, na které jsou ještě vidět šrámy dětí, a může být jakkoli hodná. Vůbec hodný ženský jsou zkázou našeho cechu. Nic není nebezpečnějšího než řeči o společném životě, mateřství a jejích tělesných problémech! Brrr.

Stačilo jen pár vteřin, než si mé cvičené oko vybralo cíl. Byla to samozřejmě žena (spíše ještě dívka) nejkrásnější a nejvyzývavější ze všech. Neměla konkurenci. Málokdy se najde tak čistý drahokam mezi tolika moldavity. Rozrazil jsem obranou stěnu jejích ctitelů a zaujal ihned hlavní místo. Přednesl jsem pár oslnivých vtípků, po kterých sál vybuchl smíchem. Víte, pokud chcete sbalit nějakou holku, musíte být vtipný. Nevím sice proč, ale ženský si na to potrpí. Proto sebou beru svého dlouholetého přítele, který je symbolem čestnosti, porozumění, inteligence, vážnosti, moudrosti, otevřenosti a prostě všeho, co ženský odrazuje. Jízlivé poznámky na jeho osobu vždy zaberou. Ženy zkrátka milují chlapy, co se umějí nejen ohánět pěstmi, ale i slovem! To mi připomíná, že jsem svému nejlepšímu kamarádovi musel jednou dokonce rozbít hubu, kvůli jedný ženský. Dělala hrozný fóry, ale jakmile uviděla mou sílu a rozhodnost, podvolila se. Jak stále říkám, lepšího přítele těžko najdete. Jsem mu za mnohé vděčný, dobrákovi jednomu.

Ale k věci. Po několika minutách mi ta dívenka již ležela u nohou. Stačilo si jí jen vzít. Já však – jako zkušený muž – jsem si jí nechal ještě uzrát. Ono je totiž také důležité, aby všichni v klubu viděli, jakým jste borcem. Oči žen vás musí žárlivě bodat do těla, aby jste jim jen letmým pohledem vzkázal, že i na ně jednou přijde řada. Ženy netouží po ničem jiném, než po žádaném a zároveň nedostupném muži. Je sice pravda, že mne napadlo vzít ještě jednu dračici a užít si to ve třech, ale přeci jen mi už není dvacet a také na mé dívence bylo vidět, že vydá nejmíň za tři.

Vytoužený čas nadešel a dívenka již dostatečně uzrála. Div, že ze mě nestrhala šaty. Ten den jsem měl obzvlášť štěstí na výběr. Dokonce jsem pomýšlel o trvalejším vztahu. Tak nabitá dívenka by mohla vydržet i na víkend.

Zašli jsme tedy do mého pokoje, který mi klub poskytuje za malý poplatek. Znají mě tam už dobře a vědí o mých schopnostech…

Dívenka nejspíš nebyla až tak nevinná, jak vypadala, protože si vedla naprosto suverénně. Ze začátku lehký striptýz, pak mazlení a zase striptýz, až jsme oba byli jen ve spodním prádle a objímali se. Dlaněmi jsem zkoumal její dokonalé tělo. Až s údivem jsem se dotýkal jejích dokonale tvarovaných prsou schovaných pod košilkou, útlého pasu a boků. Žádná celulitida či povislý sval jí nehyzdil tělo. Byl jsem nad míru spokojený. Takový sběratelský kousek se nenajde jen tak.

Konečně jsme se blížili k vyvrcholení celého večera. Po hrudníku jsem pomalu rukou směřoval níže, abych si převzal tak dlouho očekávanou a zaslouženou odměnu. Skrze jemné chloupky jsem… jsem… nahmatal penis. Obrovskej, naprosto chlapskej penis!!! Celý jsem ztuhnul, zatímco mě ten chlápek hladil všude po těle a říkal: „Ale no tak. Taková maličkost nás přece nemůže zastavit.“

No, nevím, ale mě připadal dost velkej. Vždyť ho měl většího než já sám?!

Znovu jsem se na něj podíval a viděl tu nejkrásnější a nejvyzývavější ženskou, co má v kalhotkách hadici, jakou by jí každý chlap mohl jen závidět.

Dlouze, opravdu dlouze, jako nikdy před tím jsem přemýšlel. Bylo už pozdě večer a já namísto, abych si užíval s nějakou ženskou, tak jsem s chlapem, jehož tělo mě vzrušuje jako žádný jiný ženy.

Znovu jsem se na něj podíval a řekl si: „No a co?! Zadek má dostatečně ženskej.“


7 názorů

Dowe
02. 12. 2006
Dát tip
ta představa je dost šílená... ale život nám dává různý překvapení :))

pozorovatel
02. 12. 2006
Dát tip
transvestita byl naopak dost přesvědčivej já to tady už popisoval.. transvestita si přisedl vedle něj a zamrkal, chlápek nabyl sebevědomí a už jí/mu kupoval drinky.. až ji/ho nakonec pozval k sobě domů a pak druhej den kamarádům vyprávěl, jak to pořád chtěla ze zadu brr

Dowe
02. 12. 2006
Dát tip
nebyl kamarád už trošku připitej?? to začíná vnímání značně ochabovat :)

pozorovatel
02. 12. 2006
Dát tip
nečekal, že nepozná, že je to transvestita..:))

Dowe
02. 12. 2006
Dát tip
no... stalo se to kamarádovi na diskotéce.. Sbalil holku, chtěli si to užít a pak zjistil, že je to chlap... Je to pak takový malinký překvapení :)) Jo, tvůj táta bude asi veselá kopa, co?? :)

pozorovatel
02. 12. 2006
Dát tip
znáš to ze života?:) můj táta už před pár lety koupil kamarádovi transvestitu, jako že bude sranda.. ale nečekal, že to bude až taková sranda:) kamarád zvracel dlouho

Dowe
01. 12. 2006
Dát tip
Vtipný, má to spád, sice znám taky ze života, ale na tomhle dílku to nic neubralo :) *

Milly
02. 07. 2006
Dát tip
Taky jsem čekala, že to bude chlap- když jsi ho tak vychvaloval...- četla jsem příběh ses tejnou pointou i v jednom románu už.--- :-) Jinak "nejnebezpečnější" mi přijdou chlapi, co maj správně namíchaný v sobě toho "zlýho" a "dobrýho"... :-)) S takovymhle machrem bych nebyla, ale trošička....... občas nezaškodí...- nebo aspoň dokáže sebevědomí- a někdyx i lehká namachrovanost působit přitažlivě...- hm, vlastně mi to připomíná dva romány ještě...... ""Zvrácená posedlost" od Karen Mollineové a "Ďábel a já" od Šárky Schmidtové--moc pěkný knížky... :-)))

pozorovatel
27. 01. 2005
Dát tip
Proto jsme měli cestovku a proto jsme lítali do Thajska.

pozorovatel
27. 01. 2005
Dát tip
Ale ne. Jen jsme zjistili, že už i v Čechách jsou transvestité...

j_i_r_i_k
26. 10. 2004
Dát tip
A hele, tady už jsem byl :)... Mno, název je název :)...

dadik
18. 09. 2004
Dát tip
je toto možný??asi je, když to píšeš...t

pozorovatel
18. 09. 2004
Dát tip
Sranda, co?:))) To mi vyprávěl táta... jak si dělali srandu z kamarádů. Jóó, dřív se uměli lidé bavit... ...a že těch příběhů je pěkná řádka!

Aaria
23. 05. 2004
Dát tip
Ne, že bych se škodolibě nesmála. Je to kouzelný.-)

pozorovatel
23. 05. 2004
Dát tip
Hmmm. Kouzelný - tak to je dobrý!!!:-)))))

pozorovatel
15. 04. 2004
Dát tip
On ho chce změnit k lepšímu..., blbec.

pozorovatel
14. 04. 2004
Dát tip
Správný chlap je ten kamarád hlavního hrdiny, kterého sebou bere, aby více vynikl a kterému občas rozbije hubu... Jéje, to by bylo strašný, co? Ještě že to není pravda A nebo je?

Nicollette
08. 04. 2004
Dát tip
Pozoruhodné... Vcítil ses přesně do role chlapa, kterýmu bych omotala provaz okolo krku... proboha:-) až někoho takovýho potkam, tak to bude nemilé..... umíš hezky vyprávět, dobře se mi tě čte :-)***

pozorovatel
08. 04. 2004
Dát tip
Většinou ale píšu hrozně nesrozumitelně... Já takový chlapy taky nesnášim! Proto jsem se na jednom z nich tady vyřádil:-) Mám pocit, že jich přibývá a co je horší: mají úspěch u žen... Důvodů je hned několik. Je mi to smutné. Mockrát díky!!!

Nicollette
08. 04. 2004
Dát tip
(Btw, já je nesnášim ještě z jednoho důvodu,.. že když mě takovejhle týpek spatří, tak většinou hned uteče:-))))) Většinou Ti ale rozumim, tak já nevim...asi sme na stejný vlnový délce... vivat

Na začátku jsem chtěla podotknout, že jsem asi stála vedle a hrdina si mě nevybral ...a na konci? Jsem ráda - úsměv. Je to dobře napsaný, vzpomněla jsem si sice na to, že když je žena moc hezky popisována, končívá to něčím takovým, ale to mi na chuti ze čtení vůbec neubralo...*

pozorovatel
26. 02. 2004
Dát tip
Dá se až říct, že jsem na tenhle typ chlapů alergický! Díky!

Skip
25. 02. 2004
Dát tip
Já netušil vůbec nic. Původně jsem si myslel, že chceš nějakým způsobem podat kritiku mužského šovinisty, ale tohle jsem nečekal. Ostatně, ta kritika by tam mohla i být. Doufám, že takový typ muže nejsi. Myslím toho sebevědomého baliče, který si připadá neodolatelný, těžkej narcis. Je to lehké, má to švih a pointa se mi líbila. tip

j_i_r_i_k
04. 02. 2004
Dát tip
Fakt? Teda to seš machr :)...

j_i_r_i_k
03. 02. 2004
Dát tip
Zajímavé - a já se přiznám, že jsem to teda začal tušit až chvilku před tím, než už to nebylo tušení, holt jsem pomalejší :)... A napsaný je to fakt dobře...

pozorovatel
03. 02. 2004
Dát tip
To já to věděl od samého počátku:)

Gejlen
25. 01. 2004
Dát tip
To jsem se nasmála.Doporučila mi tě ségra,fakt dobrý..piš dál..........honem honem,at mám co číst! :))

pozorovatel
25. 01. 2004
Dát tip
Ségra má vytříbený vkus :)

Šíšinka
21. 01. 2004
Dát tip
Líbí se mi styl jakým je povídka napsaná, je odlehčený, živý a není strohý. Dávám tipík

pozorovatel
21. 01. 2004
Dát tip
Snažil jsem se o to:) Dík! Yossarian - Jaký můj zadek dostatečně mužskej? Já nic takovýho neprožil!!!!!!!!!!!!!!! :))

Yossarian
21. 01. 2004
Dát tip
no jen aby, vono komu dneska můžeš věřit

pozorovatel
21. 01. 2004
Dát tip
Jo. Jen jestli si to nakonec neprožil ty.

Yossarian
21. 01. 2004
Dát tip
já ne, sorry ale já s tím nezačal :o) už toho nechme, odhalils mě

chicoria
20. 01. 2004
Dát tip
pointa sice ohraná, ale dobře vyprávěno, hih *

fungus2
20. 01. 2004
Dát tip
Tak to je opravdu pozoruhodné! o))) TIP

pozorovatel
20. 01. 2004
Dát tip
Vissel - Bylo to jasný od začátku? Ještě nikdy jsem nečetl povídku s takovým koncem. Pravdivej příběh jsem slyšel, to jo.

Pisces
20. 01. 2004
Dát tip
Síla :) Já zjistit, že naprosto nádhernej chlap má v kalhotech... (to co já), asi by mě museli křísit :-)

Yossarian
20. 01. 2004
Dát tip
no napsaný je to slušně, sice bylo předem možno tušit závěr, ale za to zakončení a hlavně za to, že pokud se mu tvůj zadek zdál dostatečně mužskej, muselo to bejt nakonec celkem dost středověký, tip

pozorovatel
19. 01. 2004
Dát tip
Nerad to říkám, ale inspiroval mě skutečnej příběh. Jen ten chlápek nevěděl, že jde o chlapa... Jeho trauma bylo nevýslovné.

StvN
18. 01. 2004
Dát tip
A tak je to taky správný. Chlap by neměl upustit od svého záměru.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru