Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já už tě znám...

20. 01. 2004
3
0
3238
Autor
Smailinka

Kroužky z cigaretového dýmu

poslední

Od zítřka nekouřím

 

Vyprávíš historky

a já potají okupuji tvou duši

hledám tebe

snad i sebe

Ani o tom nevíš

Říkám si - do mě nevidíš!

Juchú, a tak se maskuju

do stejně všedních slov

Oba to víme, říkají jediné

Já už tě znám, už to vím...

 

...Jsi stejný jako já...


T_O_M_
12. 02. 2004
Dát tip
a tak se maskuju do stejně všedních slov... Tahle věta se mi tam moc líbí. Já jsem si dal na Písmákovi pauzu,ale je dobře že mi tohle dílko neuniklo. A jinak díky za přání k narozkám...

Peeta
22. 01. 2004
Dát tip
uprimne, tohle moc ne..

rainman
22. 01. 2004
Dát tip
...co je důležité, je očím neviditelné...

Rufus
20. 01. 2004
Dát tip
Nechci děsit, ale časem si velice shodní lidé připadnou neshodní... Jinak líbí*

A ti rozdílní najdou spoustu společností.

Rufus
20. 01. 2004
Dát tip
Ale časem se to stejně rozhodí a jde jen o to, jestli si zase v sobě najdou společné...

Smailinka
20. 01. 2004
Dát tip
ne, asi to není o společných zájmech...možná o podobném pocitu zranitelnosti?...

Smajlinka - Mě přijde, jako bych to znal. Do mě se také kdekdo snaží proniknout. Dva lidé, kteří se setkávají častěji a mluví spolu, se tomu nevyhnou. Ale neřekl bych, že to má něco společného se zranitelností. Ty to asi vidíš jinak. Rufus - mě se spíš zdá, jako by se časem jeden každý stával tím druhým.

Smailinka
20. 01. 2004
Dát tip
N_Č:no poezie je o tom, aby si tam každý našel to co potřebuje jeho duše, a já vím, že nikdy nikdo nebude cítit to co já, když to píšu, to je na tom to krásné, nemyslíš?

Mě by naopak potěšilo, kdybych s autorem mohl na chvíli sdílet jeho soukromé tajemno. Takový momentální pocit sounáležitosti, pochopení.

Smailinka
20. 01. 2004
Dát tip
to je druhá strana mince...

Juchú Jů Hele Neděle ...Jsi stejný jako já... Něčím mi to přišlo zajímavý a neokoukaný, ale celkově z toho mám prapodivnej pocit.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru