Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Schovej

29. 01. 2004
3
1
1607
Autor
Meggie

Schovej mě

pod křídla svých jistot

prosím tě

Je tu tak pusto

 

Sevři mě

kleštěmi svých očí

nepouštěj

všecho se se mnou točí...

 

Podrž mě

ve stínu svých peřin

a nech mě tak

aspoň na pár vteřin...

 

 


1 názor

Imminici
04. 08. 2007
Dát tip
* moc líbí, jdu si přečíst Tvoji další tvorbu :-)

815_0
29. 01. 2004
Dát tip
Ty rýmy nevím nevím (spíš že jsou jen někde, než že by se nelíbiliy), ale čte se to celkem pěkně - navíc - je to moc pěkný přání a jako vždy krásné obraty - TIP :-)

Meggie
29. 01. 2004
Dát tip
815_0 děkuju, jsi na mě hrozně hodný....=)

815_0
29. 01. 2004
Dát tip
Nevím, jestli "hrozně hodný", protože za všechno co píšu můžeš Ty a Tvoje dílka :-) Co se týče návštěvnosti - moc rád si čtu Tvojí tvorbu, mám Tě mezi oblíbenými autory a chodí mi spoustu avi na Tvoje textíky - musím říct, že patříš mezi nejaktivnější autory, co znám ;-) To neznamená, že by mi to množství nějak vadilo - spíš naopak - jen - chtěl jsem se omluvit, jestli jsem někdy vynechal - nedávno jsem smazal spoustu avíz, protože jsem se v nich už topil... Jestli jo, tak promiň :-) A... Děkovat opravdu nemusíš :-)

Meggie
29. 01. 2004
Dát tip
Proč by ses měl probůh omlouvat? Víš, já... jsem ráda, že mě vůbec někdo čte!!! Natož v takový pravidelnosti jako Ty....jsi moc milý, neznám víc takových lidí. A aktivní jsem jednak proto že jsem neustále přímo nabitá emocema a jednak píšu i do časopisu, takže to je jaksi taková nutnost... ale mmooooc příjemná, ráda dostávám ze sebe pocity touto cestou!!! A tobě... moc děkuju! =) (i dkyž nechceš!)

815_0
29. 01. 2004
Dát tip
Tvé vysvětlení i dík přijímám a děkuju za obojí :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru