Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro Slípink bjůty nambr tů
30. 01. 2004
1
0
3094
Autor
Roman_Tik_revolutions
Vážení přátelé, někteří z ná znají Slípink, coby průměrnou básničkářku a neurvalou kritičku. Proti těmto jejím zálibám lze jen těžko něco namítat, nicméně slovní napadání autorů, a to dokonce nemocných, je urážkou dobrého vkusu a slušným lidem tato podlá nebezpečná bestie musí zákonitě připadat jako necudná mrcha. Kromě toho se propůjčuje krvesmylstvím, kálením na hroby a sebevraždám. Ano přátelé! To je pravá tvář této zrůdné bestie! Její výkaly leží na hrobech vašich předků. Necháte si to líbit? Už málem zabila jednoho z nás, autorů - Zdenkova záklopka se málem navždy uzavřela. Ptáte se, kdo bude další? Možná že právě vy.....
Roman_Tik_reloaded
27. 12. 2004
woodoo online :)))
devi: no uznej že jsem formuloval názor kapičku jináč :))
popravdě jsem si oddechl že nežereš děti..to by eště scházelo!! :)
no není to špatný, ale já sem línej takže vím, že se budu flákat:)
Víš co by mě zajímalo jestli v důchodu asi za 35let budu ještě psát básničky nebo je to jen záležitost několika sezón...
No - to už na tom budu sakra špatně - nebo - možná stačí náznak souhlasu s tímhle hnusem - nevím...:-)
Každopádně - já nikoho z dvoj, nebo troj nickství neobviňuji a jsem rád "jiným" a nestydím se za sebe, tak doufám, že se tomu ubráním ;-)
Pišta_Hufnágl
03. 02. 2004Pišta_Hufnágl
02. 02. 2004Pišta_Hufnágl
02. 02. 2004
Plicník: to se vždycky chytneš každýho nesmyslu co ti kdokoli nadhodí? bože kam sem to vlez:-))
Roman_Tik_revolutions
01. 02. 2004Roman_Tik_revolutions
01. 02. 2004
To byl vzkaz pro chrousta... NE pro tebe, Roman_Tiku...
A k tématu se již nevyjadřuji...
Roman_Tik_revolutions
01. 02. 2004
chroustjazz: Nenabízí :-) Ale - klidně může - slušnému a podloženému jednání se nebráním :-)
cekanka_ucekana
31. 01. 2004Roman_Tik_revolutions
31. 01. 2004
Koukám, že máš Zdenka moc rád - on určitě Tebe taky. Jak sis už možná povšiml, my máme Růženku rádi a Tvoje (možná spíš vaše) sprosté, nikam nevedoucí ehm - teď mě nenapadá vhodný výraz - tady nikoho nezajímá. Tak co kdybyste vzali svoje pošramocený ega, poplácali se po ramenou, jací jste siláci a v klidu nás opustili ? Prosím :-)
cekanka_ucekana
31. 01. 2004Pišta_Hufnágl
31. 01. 2004Roman_Tik_revolutions
31. 01. 2004paranormality
31. 01. 2004
Někdo možná dává výkaly na horby našich předků, ale někteří jedinci jich mají i pár v hlavě (mám ten pocit - občas). Doporučuji spláchnout, tohle je fakt divný=těžce o ničem... (už to neni ani moc vtipný...) a krávovina je to velká...
Major Terazky: Súdruzi, toto je sprostá provokácia antibjútovskich živlov!
Roman_Tik_revolutions
31. 01. 2004Pišta_Hufnágl
31. 01. 2004Roman_Tik_revolutions
31. 01. 2004
Ne, slovensky to možná zní, ale asi není... přepsala jsem se jako asi každej tady... Víte co mě nejvíc s...? Že pod takovou pí......u je toho tolik napsáno...
A hobby to vážně není - vlastně se vůbec divim, že se k něčemu takovýmu vyjadřuju... Možná proto, že blbosti je všude tolik, že pokud ji budu ignorovat, tak za chvíli tady nebude NIC jinýho...
Prostě to, co tady "kritizuje" (prý kritiku jako literární útvar)...
No comment, OK?
aha, tady je zase někdo vtipnej... :o)))
Tak si přečti moji drobnou tvorbu a snad tě dostanu do obrazu KDO snad jsem...
Co to je za zhovadělost ? Tohle rozhodně není kritika a už vůbec ne jako lit. útvar...
Nesmyslné a opravdu nevkusné napadání jedné z nás - pro mě osobně nejlepší kritizátorky, co znám - to že se Růženka nebojí říct pravdu by pro alespoň trochu rozumnou bytost nemělo být podnětem k napsání takovéhot (...)
Fuj, fuj, fuj a... Myslím, že tohle tady opravdu nemá co dělat :-(