Ivi, děkuji za přečtení a Tip :-)))
Diono, děkuji za přečteni a milá slova, a díky i za Tip :-)))
...podezírám naši Vesuvanku, že je živoucí inkarnací Vulkánovy dcery :-)
*Tip
Savage Flame, děkuji za přečtení a Tip :-)))
Jarko, děkuji za přečtení, milá slova i zájem, který mě potěšil :-)))
Vše napsáno, vše řečeno... Dám ti T s palcem nahoru... Kdysi jsem tu bývala pravidelně a jak pozoruji ráda se vrátím i příště
Já jsem svým kolegyním říkávala, že mají i vařit s láskou.Málem mě ukamenovaly. .
Růženko, díky, Tvůj zájem mě moc těší :-))). Máš pravdu, žwe člověk by měl dělat mnoho věcí s láskou - na takovém díle, ať je to cokoliv, se láska pozná :-)))
Těším se na všechny tvé další. Člověk by měl dělat mnoho věcí s láskou.R
Rlženko, zdravím a děkuji :-))). Máš pravdu, obrázek jsem malovala s velkou láskou. Já tak maluji všechny obrázky, bez lásky bych je nedokázala namalovat.
Obrázek-nesmírné potěšení.Namalova jsi ho s láskou.
RUZIGEL, zdravím Tě a moc děkuiji za zastavení a milá slova :-))) Setkání se Stromboli byl pro nás další úchvatný zážitek, umocněný úplňkem. Obrázek jsem malovala doma podle záběru webkamery.
Je Krásnější kresba, nebo báseň?***
Irčo, zdravím Tě a děkuji za návštěvu a milou odezvu :-))). Tak to je prima, že jsi také navštívila tyto končiny - já jsem se koupala v Tyrhénském moři u Vulcana - a samozřejmě i v termálním sirném jezírku.
Na tuhle jsem se vysloveně těšila...nezklamala ani báseňka, ani kresba...v Tyrhénském moři jsem si jednou v květnu čvachtala oteklé nohy:-)
foto, děkuji za milé zastavení i tip. Zdravím a přeji pěkný den :-)))
javavia, děkuji za milé zastavení i tip :-))) To vůbec nevadí, já se v kritikách také často opakuji... Přeji krásný večer :-)))
Když já nevím, co do těch komentářů psát,abych se neopakovala. Líbí se mi, je kratší, ale výstižná...T
Zkus kliknout levým tlačítkem a pak volbu "zobrazit obrázek" ;), mělo by to jít.
Narriel, potěšila jsi mě svojí návštěvou a milou odezvou i s obrázkem. Neotevřel se mi, ale i tak moc děkuji.
Opět jednoduše milá... A poučila *úsměv* v geografii jsem velmi slabá, tak jsem si všechno hezky našla na mapě... A vím zas o něco víc. Děkuji.
pekná, doteraz mi unikala * + klub
Takovou báseň a jen podle představy! Shodovala se představa se skutečností? *
Jazena
díky za návštěvu, milá slovíčka i tip. Skutečnost nezklamala, shodovala se s představou a ještě ji v mnohémn předčila, bylo to něco úžasného
ty nemusíš, spíš já, za tu tvoji první návštěvu
Ruslana - potěšila jsi mě svojí návštěvou, díky za milé slovíčko i tip
galaxy - to mě moc těší - díky za milé zastavení i tip
Pěkný. Tvoje verše mě oslovují:)*
Je to hezky. Neumim rict jak presne to na me pusobi, ale vim, ze hezky a ze bych to chtela videt..
Lassie -
díky za milou návštěvu - to bych Ti moc přála, abys Stromboli navštívila - je to nádherný a nezapomenutelný zážitek...
Možná je škoda, že nepoužíváš háčky a čárky....
...jinak moc pěkné :o)
carrymoss - děkuji za milé zastavení... :-))) Je to starší dílko, tehdy jsem neměla ještě českou klávesnici
V itálii jsem byl jednou. A to v obyčejném turistickém městě...
Ondrech - díky. Já se zase turistickým městům vyhýbám, bojím se davů lidí a mačkanic (chodím o francouzských holích). Slyšela jsem o tom jaké návaly jsou například na prohlídku Sixtinské kaple a dalších památek.
mě moc památky neberou. Já spíš nějakej ten ruch ulice a moderní věci...:-)
Život ve městě, pouliční ruch, to je také zajímavé, vytváří to kolorit země. Mě zaujalo přímořské město Riposto na Sicilii - byly jsme tam s dcerou 6 dní -( odtud jsme vyjížděly na Etnu.) Lidi tu žijí pohodově. Líbí se mi jak vysedávají u domů, vyzařuje z nich pohoda, nespěchají. A tak jako asi všude na jihu, žije se tu do pozdních nočních nebo i ranních hodin a pak se o to déle spí. Město se probouzí kolem 8. hodiny ráno, zatímco u nás se většinou pracuje ráno už od 7 hodin a v provozech i od 6 hodin.
jo, takovy mesta se mi libi taky...
To je hezký, když člověk někam jede a něco vidí...a dokáže to takhle hezky popsat: )
ondrech -
díky moc. Pokud bys plánoval cestu do zahraničí, moc doporučuji...
Julinka
díky za zastavení a milá slova
Grosanda, díky moc za přečtení a tip
je to pěkné, leč já tuhle část světa nemám prozkoumanou...:-)
To je podobná báseň ako Vulkán, len k záveru má lepšie obrazy a aj rytmus... Ale zdá sa mi, že máš naviac....Ak si predstavím ale ten pohľad, tak ako si ho opísala dávam Ti tip....Krásne čo len si predstaviť. Hermann
Děkuji za návštěvu a tip. Tuto báseň jsem napsala jen podle představy, tak jak jsem Stromboli znala z literatury a fotografie z knihy. Bylo to asi rok před tím, než jsem ji navštívila. Po návštěvě vznikla báseň "Setkání se Stromboli"
Dekuji. Tesi me, ze se Ti libi i nazev sbirky, priznam se, ze k psani basni me inspirovaly vulkany a pozdeji Ceske stredohori, ktere je take ohnem zrozene.
pěkná, líbí se mi i název sbírky
Diky za navstevu, zatim klub vulkanologu nemam - ja to neumim zarazovat, jsem uplny laik v pocitacove technice.
mozna nemas vypiplane versiky, ale mas atmosferu.. a tohle ma napad.
nemas nahodou kulb vulkanologu ?
Tak to me potesilo. Dekuji.
Já to četla několikrát.Přišla by mi jako krásná miniaturka.Mně se to líbí*t
Líbí se mi ... Je tam něco - taková zvláštní poloha, která je naznačená, i když relativně jednoduchá, je obtížné ji dosáhnout. Stojí za přečtení.