Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedíky
21. 03. 2004
0
0
2015
Autor
Tobka
Jakto, že sem tenhle server neobjevil dřív???
Sem strašně rád, že něco takovýho existuje, už jenom proto, že když cokoliv napíšu a potom si to po sobě přečtu, tak z toho mam špatnej pocit. Takhle to sem můžu hodit a lidi, který se v tom vyznaj mi řeknou, jestli je to dobrý, nebo ne. A platí to samozřejmně i obráceně.
Další věcí je to, že si sem můžu po dlouhym dnu zalézt a číst různý fejetony a povídky, prostě to na co je nálada...
Asi tu teďka budu častym hostem...
Litochowitz
22. 03. 2004Pišta_Hufnágl
22. 03. 2004
Parricida: myslim na to jakej jses novacek, ze by si nemela nekomu rikat, ze tady nema co delat....obzvlaste tehdy jedna-li se o tak kvalitniho pismaka jakym darcy bezesporu je.....
Pišta_Hufnágl
22. 03. 2004
Ako vieš, e ľudia čo sú tu sú odborníci, sme predsa amatérske lit. umenie. + zistil som, že niekto ( už neviem kto to bol )
Preložil dielo jedného slov. autora do češtiny a hodil ho sem
ako svoje.
Tak si to tu pěkně užij. A ještě jedna malá skrytá reklama ;-) Na www.literra.cz bydlí vzbouření písmáčtí odpadlíci a www.totem.cz také není k zahození pro čtenáře a pisatele amatéry.
Potrhlice: to má zas být nějaká čestná kampaň ?.-) copak vám váš prostor nestačí ??
darcy, Potrhlice: Divím se Vám že svoje komplexy a zklamání hned házíte na ty co přišli nebo chtějí přijít s čistým srdcem. To je nějaká ošklivá nemoc, ne? "jaký si to uděláš, takový to máš" se říkávalo :)
Tobka, Parricida: mějte se tady fajn .-)
Lyryku, omlouvám se. Měla jsem to dát jako skrytý názor. Nějak jsem si to neuvědomila, jsem moc prostořeká a nemám ten správný pud sebezáchovy.
Armande: No coment! Jestli Ty jseš zklamaný, tak já určitě ne.