Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Není úniku

14. 04. 2004
2
0
1753
Autor
teqrilla

...je to časté téma, ale někdy si prostě nemůžu pomoci...

Byla to láska,
spoutaná v blýskaných okovech.

Řev v ozvěnách.

Něžná kráska co ďábla obšťastnila

Když krev stékala po stěnách.

Něžná bílá labuť
objímající své tělo zlomenými křídly.

Výkřik skrytý úsměvem,
pláč za očními stíny.

Když světla pohasnou
a potlesk stále ještě v uších zní,
po tváři stéká slza poslední.

Však jen aby nové místo uvolnila.

Růže v závějích.

Tak jako krůpěj, co pohár naplnila.

Hebká opona včas zakryje mříže.

Není úniku.

Ona už ví, že neunikne ze světa,

jenž nemá hranic…


teqrilla
04. 07. 2004
Dát tip
:-) díky

Pokusák
03. 07. 2004
Dát tip
Možná tématicky ohrané, ale dobře podané ;-)) Líbí *T

Besuhoff
15. 04. 2004
Dát tip
Besuhoff byl vždycky puntičkář, takže: "něžná kráska / něžná labuť" ... máš malou slovní zásobu? Jako zesílení to tu nemůže fungovat. (nebylo by lepší 2. "něžná" úplně vypustit?) "Něžná kráska co ďábla obšťastnila" "Tak jako krůpěj, co pohár naplnila" ... pominu-li to že vedlejší věta formou ",co..." se mi jeví neotesanou do celého kontext, chtělo by to sjednotit interpunkci. Buď doplnit všude, nebo všude odstranit. Inspirace je krásná věc, ale pak nastupuje "úklid kolem sochy". (vedlejší věty působí pasívně, co zkusit: "Něžná kráska ďábla obšťastnila" "Tak jako krůpěj pohár naplnila") ............ převzít vládu nad svým konáním a slovy. tak to by stačilo. Jinými slovy: "Moc se mi to líbí!"

Starlover
15. 04. 2004
Dát tip
"Výkřik skrytý úsměvem, pláč za očními stíny." se mi moc líbí. "Růže v závějích." je zase taková dobrá dramatická pauza :-) A ten metafyzickej závěr... prostě paráda!

Dero
14. 04. 2004
Dát tip
zlomenými křídlY .. ale to je detail. Celkově se mi části líbily a části zase ne ... poměrně pěkná!

teqrilla
14. 04. 2004
Dát tip
dík a dík za křídla, rychle s nima pryč:-). Jsem já to ale prase, já to po sobě četla...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru