Romane, děkuji za zastavení u této starší básně a za milou odezvu :-))). Fotky bohužel nejsou moje, našla jsem je na internetu. Chtěla jsem nádherný přírodní děj čtenářům co nejvíce přiblížit a vlastní fotky erupcí nemám, protože jsme je s dcerou pozorovaly z terasy na úpatí. Výstup k vrcholu je dost náročný a se svými tlapkami bych ho nezvládla, ale i tak to byl mimořádný a nezapomenutelný zážitek. Namalovala jsem několik obrázků strombolských erupcí většinou z Etny, kde jsme se zdržely šest dní. Přidávám jeden, ale nevím, zda se zobrazí:
fusky, těší mě, že se Ti báseň líbila, děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))
Irčo,m potěšila jsi mě návštěvou této starší básně a milým komentářem. Děkuji :-))). Setkání se Stromboli, ale i s dalšími italskými vulkány bylo pro mě obrovskou inspirací k psaní a malování, obzvláště, když jsem zjistila, že u nás nikdo na toto téma báseň nenapsal, i když hodně lidí tento krásný kout Itálie včetně Sicílie navštívila.
Velmi krásné - celé. Takový ohňostroj lidé nedokáží vytvořit. Je dobře, že o této nádheře píšeš.
Jiřinko, díky, moc jsi mě potěšila :-)))
Moc bych Ti přála, abys měla možnost jet na Stromboli, ta je skutečně neustále činná a její erupce (tzv. strombolské erupce) jsou mírné. Ale čas od času má erupci silnější a přibližně jednou za deset let chrlí lávu, která stéká po severozápadním svahu stezkou ohně (Sciara del fuoco) přímo do moře.
I Tobě krásný den :-)))
Stromboli v noci:
Stromboli v noci:
Jiřinko, děkuji za milé zastavení i slova :-))) Pro mě byla návštěva Stromboli obrovským zážitkem, kdy jsem poprvé zblízka viděla erupci sopky a ne jednu. Stromboli nám každou ani ne půlhodinu, ukazuje sílu Země - vyhazuje z kráteru žhavé kamení, které v noci svítí a vytváří nádherné přírodní ohňostroje. Posílám pozdrav a ještě přidám fotku z internetu :-)))
Jiřinko, děkuji za milé zastavení i slova :-))) Pro mě byla návštěva Stromboli obrovským zážitkem, kdy jsem poprvé zblízka viděla erupci sopky a ne jednu. Stromboli nám každou ani ne půlhodinu, ukazuje sílu Země - vyhazuje z kráteru žhavé kamení, které v noci svítí a vytváří nádherné přírodní ohňostroje. Posílám pozdrav a ještě přidám fotku z internetu :-)))
Líbilo. Tip
Zdendo, Ty jsi určitě hodně mladý a neznáš dobu, kdy existoval program TEXT1 a který samozřejmě pracoval bez diakritiky a to jsem nezažila štítky.
Jazena
díky za milé zastavení i tip.... děrné štítky si dobře pamatuji, ale nepracovala jsem s nimi
I já moc děkuji za milou návštěvu a tip
Děkuji za krásná slova a tip - mám velikou radost, že báseň o vulkánu dokáže "chytnout za srdíčko". Díky
Nemám k tomu co dodat, chytlo mě to za srdíčko...Krásně, procítěně a s láskou a obdivem napsané....tip musí být..
toto je krásne a obrazné, je to ako vízia apokalypsy lásky.....Tvoje slovné spojenia v tejto básni sú užasné!!!! Hermann Tipp
Moc děkuji za krásná slova a tip.
Stromboli - její nádherné ohňostroje v noci, kdy byl měsíc v úplňku a za námi se vlnilo moře - všechny živly Země tu byly blízko sebe - Země promlouvala...
Moc děkuji za návštěvu i za tip
už po první sloce mi bylo jasné,že dám tip...a taky že jo...:)))))))))tip****
Na Stromboli jsem videla poprve "zive" erupce, byl to nadherny a nezapomenutelny zazitek...
Dekuji za tip
To je tak když někdo něčemu nerozumí, přesto otom píše, moc pěkné, nic si z toho nedělej i takové lidi existují ;o)*t
Simonko, dekuji za navstevu a tip.
Ja si z toho nic nedelam. S tou diakritikou mam problem - me se misto pismen s carkami a hacky objevuji nesmyslne znaky, coz by text znehodnotilo daleko vic.
zdenda: chovej se jako dáma k dámě, ale celkově to není tak zlý, lepšíš se.
"...a k člověku
co oheň má v srdci
promlouvá o matce Zemi ..."
Hezká je
TIP...a díky!
Líbí. tip
Líbí se mi umanutost v jakékoliv podobě ....
Synacku a Rovenno,,
jsem rada, ze se Vam basen libi. Dekuji za navstevu a tipy.
ty moje pohlazení..:-)
tip
ale to je mile, diky za tip
To me tesi a diky za tip (pisi to potreti, dvakrat se to neobjevilo)