Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

óóóda na sleeping_beauty

07. 05. 2004
1
0
2301
Autor
Ginger

My maáme sleeping beauty

ó my se máme
( máme málo masa )

my máme slipy

ó my se máme

špilda špidlí

sleeping sleepí

slipy slipí

ó paní kněžno tvé hvězdy lomené

hvězdami nám rozjasní kritiky

ale jinak si myslím, že Kartágo musí být zničeno

a dobro musí být zničeno

 

Amen


VenusHalley
21. 05. 2004
Dát tip
jooo, ja taky uz dlouho nemela lomeny zviezdy leninske:)))

Oriel
09. 05. 2004
Dát tip
to je opravdu blbůstka, tedy spíš blbost :)

Gagga
08. 05. 2004
Dát tip
hahaha ;-))))))))) jaký vztahy - pouhopuhá reakce na kritiky...každá inspirace dobrá, ne ?

Miss_Moody
07. 05. 2004
Dát tip
Hm. Špidla špidlí....to je jako recese? Nebo ne ....?:) Uvažuju, jestli tomu nemám dát tip za odvahu...to sem vůbec dát....je to vtipné:)

Rowenna
07. 05. 2004
Dát tip
Luckytaky: tady autor-ka skutečně leze SB do zadku zcela bezostyšně. :-)

Rowenna
07. 05. 2004
Dát tip
Víš, já si myslím, že se tady navazují vztahy vcelku odpovídající vztahům reálným. Nevidím nic špatného na tom, že občas někdo napíše někomu z Písmáku nějaké dílo, které mu věnuje. :-)

bjuty-xixi dufam ze nepatrim ani do jednej kategorije...... ;)

Davinči
07. 05. 2004
Dát tip
dvakrát za sebou použité slovo : zničeno, jen podtrhuje nízkou úroveň celého díla

sidonia
07. 05. 2004
Dát tip
hehe:)))) nepřiměřeně námahy a slov a tak, ne?:)))

Shellinka
07. 05. 2004
Dát tip
1) chybí tomu jakýkoliv nápad 2) chybí tomu jakýkoliv vtip (pro podobná dílka by se měla na P zavést kategorie pí...iny - to se asi fakt nedá říct jinak) 3) navážet se do naší krásné spící Barušky rozhodně není originální myšlenka, nechápu, už proboha dost....

Elyn
07. 05. 2004
Dát tip
:) ach, běda... myslím, že Růženka si zaslouží hezčí dílo..;)

Davinči
07. 05. 2004
Dát tip
tentokrát jsme se na kritice shodli, a to včerejší ptákárnu, měla jsi pravdu, už jsem to smazal

Rowenna
07. 05. 2004
Dát tip
no....

no, už jen ten název mě zaujal, ale jinak.... co to je? Galimatiáš bych urazila.... příšerná slátanina...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru