Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMALÁ NEZNÁMÁ NA LOVOŠI
10. 05. 2004
23
6
16532
Autor
vesuvanka
MALA NEZNAMÁ NA LOVOŠI
Něžná byla
mala neznámá
na Lovoši
a kámen
se na nás podíval
zrakem jejich
světle fialových očí.
Zachytit tak okamžik
toho dne
a proměnit ho ve věčnost!
Ať je s Tebou
pořád ten
kámen a květ,
Lovoš a další kopce
na dohled
Vzpomínka na ně
odežene smutek
a rozjasní Ti svět
Něžná byla
mala neznámá
na Lovoši
a kámen
se na nás podíval
zrakem jejich
světle fialových očí.
Zachytit tak okamžik
toho dne
a proměnit ho ve věčnost!
Ať je s Tebou
pořád ten
kámen a květ,
Lovoš a další kopce
na dohled
Vzpomínka na ně
odežene smutek
a rozjasní Ti svět
6 názorů
Jaruško, děkuji za milé zastavení i slova. Máš pravdu, že některé smutky (také jsem je prožila), jsou hodně bolestné a rány po nich, i když časem zahojené, se někdy ozývají - vzpomínky na blízké, s nimiž už se nikdy nepodělím o své zážitky...
Zdravím Tě a přeji krásný večer :-)))
Fantasie, děkuji za přečtení básně a milou odezvu, která mě potěšila :-))) Posílám pozdrav
Tato básnička je moc krásná, nejvíce se mi líbí už jen ten název...malá neznámá na Lovoši...a ono z toho vykoukla květinka :o-)
igneus - děkuji za milé zastavení... tak to se Ti vůbec nedivím - s těžkým batohem a mokrou celtou bych také nechtěla lézt na vrchol. Byla jsem na Lovoši nejméně devětkrát, ale nejdramatičtější zážitek jsem měla v den úplného zatmění slunce 11. 8. 1999, kdy mě zastihl na začátku výstupu "plavák". Nejen, že jsem byla úplně promáčená, ale po chvilce deště se cesta proměnila v řeku, která se valila z kopce. Počkala jsem, až voda steče dolů, ale rozbahněná cesta byla zcela neschůdná - jeden krok nahoru a tři dolů, takže jsem to vzdala...
Hrdlička - moc jsi mě potěšila svojí návštěvou, milými slovy a tipem - děkuji nejen za sebe, ale i za milované Středohoří :-)))
před pár týdny jsme byli na Lovoši, Hradišťanech, v opárenském údolí i leckde jinde. Jsem z vysočiny, neuvyklá plodným krajům. Neuvěřitelná vůně všech těch třešní, višní a meruněk mě skoro až bolela. znělce zvonily, svižníci pobíhali, upolíny ještě spaly. Na co jiného si vzpomenout než na tvoje středohorské ódy. * a díky za ně.
Tvůj vztah k přírodě je obdivuhodný. Miluji takové lidi, kéž by jich bylo více. Čím dál víc mám pocit, že je příroda lidem spíš na obtíž. Máš můj TIP.
čtivec -
Tvoje návštěva mě moc potěšila... děkuji za milá slova, tip a především za krásný vztah k přírodě....
Vesuvanko, nejsem si tím ještě úplně jistý, ale mám pocit, že jsi víla, nevím nevím, snad to zjistím...
kouzelná_květinka
12. 06. 2004
Vízium konečna a zloby je zažehnané....tvoja báseň je dôkazom ešte nehasnúcej lásky človeka a Matky Zeme!!!! je obdivuhodné ako dokážeš opisovať Prírodu a všetko v Nej...Hermann
Děkuji za hodnocení a tip.
Kéž by se láska k Matce Zemi šířila mezi lidmi! Přírodě by nehrozila zkáza, lidé by se z ní dovedli radovat a nemuseli se bát o budoucnost dalších generací, určitě by bylo více lásky mezi lidmi, na světě by zmizelo násilí a války.
pěkné čtení, tu květinku asi neznám, ale i ty zcela běžné kytičky, jako sedmikrásky , nebo jiné mi taky vždycky rozjasní svět.....Tip pro Tebe
rozjasní Ti svět...mňam
hezké !!! takové vzletné....
fajn věc...
měj se fajn
m.
Dekuji Vam oběma za navstevu a tipy.
Těší mě, že se Vám líbí a že se mohu o to slunicko podelit
VenusHalley
09. 05. 2004Milan_D_Nejedlý
09. 05. 2004
Cannisha
moc dekuji za tip i za klub
Milan D Nejedly
Jsem rada, ze se Ti libi, napadla me uplne bleskove a tak jsem na chvilku odlozila stetec a vzala tuzku a psala... Diky za tip.