Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

samovoľne spojené slová...

10. 05. 2004
0
0
1889
Autor
cosmosphereX

sme súsošia...statočne staviame...sláva, sochy stále, stabilne stoja...sácame...stromy...skolené stĺpy smutných samotárov...sklonení sťatí svedkovia skazy...skladáme...studené sivé sídliská...stohy stlačených susedov...steny samoty...schovaní, statkom slúžiaci sluhovia stáročia spútaní strachom, spokojne snívame svoje sny...svetlá sporadicky svietia...surovo sledujú strácajúce sa súkromie...skri sa, skri!...spustošená spálená súš, stoky, stúpajúci smrad sprevádzajú skutky spoločnosti staviteľov...stres skracujúci sínusoidu sťahov srdcového svalu...sekundy stopiek spustili súťaž slepej samoľúbosti...sudcovia svätej spravodlivosti...strop stvorenia...svojvoľne spaľuje...smaží...strigy...spoločníčky Satana...svoje si schmatla sestra Sebeckosť...súcit stranou...sila sa stala symblom sveta...slušný sebaklam...som smutný...sadnem si...som sám...skúsený samotár stratený spolu so spomienkami...sledujem...Slnko...spokojne svieti...smotnem?...smotnem!:)...smejem sa sivým sychravým súmrakom...sebe samému...som smiešny...skutočne super sranda...stotiny strmhlavo syčia...srdce systematicky skáče, snaží sa skoordinovať stav schránky...starnem, spím stále slabšie...snáď stihnem stlačiť SAVE!...skúsim sa spamätať...
maia
22. 05. 2004
Dát tip
Dobra myslienka, chce to vsak este dopracovat.

kinraelo
10. 05. 2004
Dát tip
snazil som sa sledovat sled suvislosti...spociatku strasne silny...striedavo slabol...stratil sa...slusne...stacilo...STOP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru