Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poetické abstrakce

11. 05. 2004
0
0
2035
Autor
kalinka

Národ písmácký jest tímto srdečně zván do Galerie Kredo, Malostranské nábřeží 1 /u mostu Legií/, Praha 1.

Výstava s názvem POETICKÉ ABSTRAKCE autorů Pavla Grégra a Pavla Krále se koná v Galerii Kredo od 29.4. do 30.5. 2004.

 

Jedná se o společnou výstavu olejomaleb dvou generací moravských výtvarníků. Poetika obou je pohlazením po duši.

 

V obrazech Pavla Grégra lze spíše nalézti jeho lásku k vážné hudbě, jeho obrazy jsou plny barevných tónů, které jako by vymazávaly notové záznamy a hudbu převáděly do hry světla a barev.

 

Pavel Král, jakožto představitel starší generace se ve své tvorbě projevuje jako nenapravitelný romantik se vztahem k mizejícímu venkovskému světu.

Nemá cenu dílo rozebírat, zkrátka, přijďte se spolu s autory zasnít.

 


a to tu ještě nebyl kolega inžanýr Prase!

kalinka
30. 06. 2004
Dát tip
ach jo, perly svinim.....

žiju v nelíbátu. a vymření je vymření. ovšem proti prcání bez líbání žádnej dišputát, jak je libo. ostatně líbání je nejdražší.

Bebitka
13. 05. 2004
Dát tip
ehm Rudolfe... nevím, jak je zvykem v kraji u vás, ale vymřetí zas tak moc s ne/líbáním nesouvisí ;-)) joo, kdybys žil asketicky v nelíbátu - to by bylo jiný kafe ;-)

Bebitka
12. 05. 2004
Dát tip
holt I TY MUSÍŠ BOJOVAT ZA BÁSNIVOU RASU!!! :-)))

a nevadí že "klukům, co čtou básničky, smrdí z pusy"?

Bebitka
12. 05. 2004
Dát tip
NEVADÍ, TO NENÍ VIDĚT TOTIŽ... ;-) ááá, sorry za kapslok...

ok... s klukama, co čtou básničky se nělíbat. to ale ten národ písmácký vymře... to jsi vlastenka?

Nic než národ. Písmácký. Heh, co je to za kravina?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru