Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

klidně se ptej

19. 05. 2004
4
0
250
Autor

Všechna ano i ne se zdají být tak zvučná, a přitom bez významu! Nehladí se, nedoplňují navzájem. Nerozhlíží se na obě strany než přejdou jazykem dlážděnou skutečnost. Ne, ony se vůbec nerozhlížejí, natož, aby vůbec někam přecházela...Nestřídajé pozice. Kupí se kolem sobě vyhrazených dříve pravdou dnes poče(s)tností vyhřátých, vyřčením jasně daných teplých bodů. Srocují se vprostřed němých úst a sunou se do popředí. Blíží se, tiše, s rozmyslem, a spolu s nimi se vracejí stále tytéž otázky - přihnané, přehnané, vypuzené jedna druhou, potřebou vědět a (ne)rozeznat, která z nich je ta pravá....
sk8ergirl
16. 07. 2004
Dát tip
Tak, četla sem to sice dvakrát, ale nevadí :-) Poprvý moc neoslovilo, podruhý už to je o něco lepší...určitě je v tom něco k zamyšlení, ale popravdě, nějak se mi to nechce hledat...snad jindy

Petr_Pan
23. 05. 2004
Dát tip
Dobré - když přivřu oči nad tím Tvým pochybením v kritikách, rád zařadím do klubu + TIP si zaslouží :-)

idle
21. 05. 2004
Dát tip
ajajaj, to si budu muset přečíst víckrát. ale rozhodně to vyzývá k zamyšlení

Dash_707
19. 05. 2004
Dát tip
:o))

Seregil
19. 05. 2004
Dát tip
Zajímavá úvaha...***

WiruZ
19. 05. 2004
Dát tip
prinejmensim zaujimave.....t

WiruZ
19. 05. 2004
Dát tip
ovsem kdyby to bylo zajimave jak hovno tak reknu, ze to je zajimave jako hovno:))))))

WiruZ
19. 05. 2004
Dát tip
ovsem kdyby to bylo zajimave jak hovno tak reknu, ze to je zajimave jako hovno:))))))

WiruZ
19. 05. 2004
Dát tip
howno? i kdyz priznavam ti Vissel, ze jista interesantnost lejna by se nasla...tak pravdou je, ze se v nich moc casto nerejpu....pokud si vzpominam tak snad az na par drobnejsich excesu z mladi, tak nikdy:))))

WiruZ
19. 05. 2004
Dát tip
kdyz ono to hovno je velice symbolisticke slovo....ze? ale jinak fakt vo hovne...a to doslova.....tady ta diskuse.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru