Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVolání
26. 05. 2004
12
7
6616
Autor
STRABA
VOLÁNÍ
Chtěl bych být vlk
dávit laně,
se smečkou zběsilou
ovládat pláně,
svobodně dýchat
divoce řvát,
nikdy se zpátky
nedívat.
Chtěl bych být vlk
dávit laně,
honil bych slabší
vrhal se na ně,
ve stepi bez hranic
volně bych žil,
pozdravy měsíci
z temnoty vyl.
7 názorů
Vážně skvělé, má to švih, má to ráz.. ale především myšlenku. Myslím, že toto bude mou oblíbenou básní :-)
mořský koník
01. 07. 2007
bejt vlk, bejt divokej..jo proč ne..
možná mám smůlu na pořadí, ale je to druhá agresivní :-/
Možná si nepochopil, že to je báseň a ne úvaha. A že by se všichni jednouz stali vlky je nesmysl. Každej člověk má jinou povahu. A vlk se svým sociálním chováním je na tom i tak lépe než ňáký blbý laně s jelenama. Koukni na ňákej přírodopisnej pořad. No ale to sem naprosto odbočil úplně někam jinam. S tou básní to stejně nemá vůbec nic společnýho.
dead_and_gone
31. 05. 2004
Je to dost dobrý, silně procítěný. Je to hodnota. Opravdu, myslím to vážně. A proto budu nezvykle kritický. Druhý verš první sloky se sice rýmuje se třetím, ale je úplně mimo rytmus. Podle mně tam je slabika navíc. Hrozně to rve uši.
Další problém vidím ve druhé sloce, kde dost necitlivě přecházíš z jednoho času do druhýho.
Strašně moc tím znehodnocuješ obrovskou sílu myšlenky.
Přesto jsem už dlouho nečetl nic lepšího (alespoň na těchto stránkách). Dávám ti tip.
Honit slabší a vrhat se na ně. Někdy až moc reálné.
Rád bych se vrhl občas na ty -silnější-.