Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMrtvá
11. 06. 2006
29
8
6933
Autor
Debbi
...včera tu chodila ta s kosou...
Šlápla jsem na ní.
Nohou bosou.
Proto se mnou dnes nikdo nemluví?
Nebojte, nejsem nakažena.
Jsem jenom žena...
...včera tu chodila ta s kosou...
Už vím, proč se mnou nemluvíte!
Ne, že jsem od krve,
to není poprvé.
Ne, že jsem nesmělá.
Jenom jsem umřela...
8 názorů
Nápad je dobrý, ale v tipování mi brání rýmy, které mi přijdou docela primitivní. (No, ale složit lepší není lehké, sám to vím z vlastní zkušenosti.)
:-) proto to děláme, víš? My vás totiž potom rády "uklidňujeme"...(no, je fakt, že někdy je to spíš na oboustrannou vraždu :-))
samantarosi
11. 06. 2006Čokoládová
28. 08. 2005hippiesanda
18. 09. 2004
Máš dost šokující závěry...občas trochu očekávané...ale stejně dost rázné...některé vyznívají dost humorně...asi si budu muset přečíst víc tvých děl, abych nedělal tak ukvapené závěry...:o)
...i když jsem nepochopila, jestli Tvá kritika byla pro mě kladná, nebo spíše opačná...dík za ni...
Taky neříkám že byla kladná, ani že byla záporná. Prostě názor. (Ale že jsi to ty, ber ho kladně:o))
...ach nechoď, nechoď do hospody! Nenech se unést svými svody... A zůstat v ní? To moudré není... Nevidět lunu, propít snění....
Ravenwings
04. 08. 2004
já ti nevím, na jednu stranu se mi to líbí, na druhou ne
asi ten konec mi nesedl, ale zase tím by padla pointa...grrr...*
Za tuhle báseň vážně díky, vystihuje mou náladu, a proto teď jdu do putiky a asi už v ní zůstanu.
Celkově líbí, dobře se to čte a graduje to...
Jen bych se obešla bez těch závorek ve druhém a třetím verši...
Jasně. Něco mi na tom taky vadilo, měla jsem ale pocit, že neříkám "všechno". Už ho nemám... a díky.
Huh...lidi já žasnu. Čím víc deprimující, tím lepší. Gradace v písmu, gradace v obsahu...co dodat. Příště to jenom trochu prodloužit, dát jasnější koncepci, ponechat dramatické rozuzlení. Díky za zajímavý počin.