Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O počasí...

07. 09. 2004
1
0
1636
Autor
Kocecka

20.-25.7.2003

Svieti slnko

ale do zákutí mojej duše

nepreniká ani lúè

Okná sú totiž pribité doskami

odkedy si ich rozbil

kamenným mlèaním

 

Padá dážï

ale nezmýva krv

zo skrytých rán

môjho srdca

ktoré po sebe zanechali

tvoje páliace dotyky

 

Vtrhol si ako tornádo

do môjho sveta

Zrútil si múry istôt

a kocháš sa

v bezbrannej nahote

naivnej viery

že možno som pre teba

jediná...


Kocecka
16. 09. 2004
Dát tip
obdivujem tvoju schopnost zdovodnit si fakt hocico...;)

ArtRoza
15. 09. 2004
Dát tip
Mno prisla som opravit...konkretne tie rozbyte okna, xem vymenit za rozbite...vraj to bolo zle a kole to niektorym oci ;) I ked na druhej strane to mohlo mat dalsi rozmer - taky casovy;)) Tento pravopis,to fakt nepochopim.A je to nelogicke.Preco sa slova zacinajuce na vy- pisu niekedy aj vi- ? Vraj ked sa da vy- odlucit ako predpona a zbytok dava zmysel je tam y...Ale kto posudi co dava zmysel a co nie? Tak napriklad podla mna slovo "vytajte" pochadza od eskimakov,alebo z nejakej ladovej severskej krajiny. Mno a tam to pouzivali ako uvytanie,tak ako my ;) Ale mysleli to tak,ze ked niekoho na kost premrznuteho pozyvali dnu,k tepluckemu krbu, tak tej navsteve zaroven hovorili "(Hej) Vy, zohrejte sa!" alebo "VY! TAJTE!" Podla toho ako moc im bola zima. Hm....ospravedlnujem sa,ze som sa rozpisala o niecom, na mieste ktore na to nebolo urcene...ale nedalo my sa podelit o tento moj maly dnesny jazykovy objav ;))

ArtRoza
07. 09. 2004
Dát tip
Vies,ze mne sa taato paci... Tie obrazy a celkovo ta paralela medzi nimi... okna rozbyte kamennym mlcanim..au ;))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru