Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSpíš
Výběr: Smilly, sidonia
20. 09. 2004
19
3
5896
Autor
Aššurballit
Spíš...
a ja stojím v okne a medzi prstami mi dohára cigareta a myslím na niečo čo je už vážne klišé.
Je mi zima a neviem čo by som ti mohol ponúknuť.
Odhadla si ma až príliš dobre. Som tak trochu blázon. Alkoholik (genetika je sviňa) a sám sebou. Neistý.
Spíš...a milujem ťa....je len taká fráza. Dávno sa nenosí. Pozri sa na to reálne. Poznám sa len pár dní (prakticky) a mám ťa radšej ako ostatné... . Je to možno
málo...no viacej ako som kedy mal...
Spíš...a chcel by som ti to všetko povedať. Naozaj...ale nemám na to vlohy. Neviem hovoriť tie krásne vzletné slová.
Ale...keď chceš...pokúsim sa to všetko napísať.
Aspoň...
Na krabičku od zápaliek.
3 názory
tato sa mi pacila uz minule, neviem preco som ti uz vtedy nedal tip... takze napravam...
je neuveritelne ako alibisticky napises, ze je to klisoidne aby ta za to uz nikto nemohol zdrbat... najhorise je ze to funguje...
ale taketo veci ti idu... absolutne fantasticky a romanticky pisat o tom, ze nevies pisat a uz vobec nie romanticky... no...
tato sa mi pacila uz minule, neviem preco som ti uz vtedy nedal tip... takze napravam...
je neuveritelne ako alibisticky napises, ze je to klisoidne aby ta za to uz nikto nemohol zdrbat... najhorise je ze to funguje...
ale taketo veci ti idu... absolutne fantasticky a romanticky pisat o tom, ze nevies pisat a uz vobec nie romanticky... no...
Usmáty_autor
10. 02. 2006Aššurballit
10. 02. 2006Usmáty_autor
10. 02. 2006Aššurballit
10. 02. 2006
je to hrozne, ked sa clovek uprostred noci zobudi a zisti, ze nemoze spat a zisti, ze napriek vsetkemu nemoze nemat rad....:)
Nieco podobne sa mi stalo, a bolo to silnejsie nez vsetky lasky na prvy pohlad:-))))
americanDREAM
02. 08. 2005Aššurballit
02. 08. 2005Aššurballit
03. 05. 2005Aššurballit
03. 05. 2005
No, veľmi som sa dnes nenarobila, ale máme po uzávierke a mne sa chce len spať (a čítať).
Aššurballit
03. 05. 2005Aššurballit
27. 03. 2005Aššurballit
04. 02. 2005Aššurballit
04. 01. 2005
ja sem si toho vsimla uz davno jenom sem to nechtela rikat nahlas;)))))))
hmmmm, míříš vysoko...jen co je pravda....ale smutný na tom je že se toho člověk asi nedožije...tim myslim že vetsina klasiku se stava klasikama az po smrti.......
heeej, budu ti drzet palec at ti to s tou citankou vyjde uz pred tou smrti (ejhle to je jen takova lehce morbidni naladicka)....pak mi pošli nejaky avizum ze si teda uz v ty citance, abych ti mohla na dalku imaginarne potrepat pravicí...
...taky tak trochu opožděně všechno nej do ňůjíru a dal už to znaš,ne....tak užívej;)))
Aššurballit
31. 12. 2004Aššurballit
22. 12. 2004
to je strašně milý(a romantický)
hele tato sbírka je strašně supr...
pročitala sem si nejake tvoje dilka trochu starsi a ted ty nové...
prijde mi strasne zajimave ptz ty stare...to byl uplně ryzi aššurbalitismus a ted ty novejsi voni po margitovi...
graduje to...si cim dal lepsi...
moc se ti povedla....tak pusobi na mě...nevim jak to mám říct...
chcela by som ti to všetko povedať. Naozaj...ale nemám na to vlohy. Neviem hovoriť tie krásne vzletné slová.
Ale...keď chceš...pokúsim sa to všetko napísať.
Aspoň...
Na krabičku od zápaliek.
doufám že se nebudeš zlobit že sem to podala takto..
ten konec nejvíc....
T
Aššurballit: Moc hezké a romantické, hlavně ta popsaná krabička od zápalek, dávám TIP ;)
Aššurballit
04. 12. 2004Aššurballit
21. 11. 2004Aššurballit
13. 10. 2004Aššurballit
06. 10. 2004Aššurballit
05. 10. 2004
Človek by k tomu aj niečo napísal, ale po týchto vašich kvetnatých rozhovoroch je to už všetko len... klišé... Ale páči sa mi to. Veľmi. :)
Aššurballit
23. 09. 2004Aššurballit
22. 09. 2004Aššurballit
21. 09. 2004Aššurballit
21. 09. 2004Aššurballit
20. 09. 2004
ja nic neberiem
vidim ze sa menis or sa len meni to co pises ale vlastne to co pises je to co si :)
neviem do ktorej strany, uz som na to zabudol. a ani neviem ci lepsie alebo horsie
Aššurballit
20. 09. 2004
ved ani ja som to nemyslel zle :) a keby si sa nemenil, si uz mrtvy
u mna by bolo divne, keby som sa spraval ako vcera :)