Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se30.9.2004
08. 10. 2004
20
0
12375
Autor
dadik
Tak dnes jsem si zvedla
první kaštan
v kaštanové aleji
a uschovala v kapse kabátu
Suché listy šustivě padají
a ježečci se rozpukávají
před mýma očima
Každoroční živé obrazy mladého podzimu
Ahoj, mám ještě jeden dotaz ohledně publikace. Chceš zůstat pod nickem, nebo vedle nicku chcete uvést i "občanské" jméno či pseudonym? Pokud tam chceš něco jiného než nick, pošli mi zprávu, co k tobě uvést. Díky N.
Jo a bohužel, nebude to barevně :-(((((
Ahoj, konečně se mi vrátila z Francie kamarádka, která mi slíbila vyrobit tištěnou podobu projektu 30.9.2004. Kamarádka je moc šikovná grafička a knihařka - navíc materiál, který se sešel je dost různorodý a kvalitní, takže předpokládám, že vznikne zajímavé dílko. Chci se tě zeptat, zda souhlasíš s zařazením tvého díla do téhle sbírky.
Budu tisk financovat sám, takže ti kromě jednoho výtisku zdarma nemohu nabídnout žádný honorář. Mám představu, že bych za další výtisky, které by si někdo chtěl doobjednat, vybral nějaký drobný peníz, aby se ten tisk pokryl. A kdyby náhodou ... což nepředpokládám ... něco přebylo, mohli bychom to věnovat na provoz Písmáka.
A zároveň chci ještě poprosit o svolení, abych tvé dílo začlenil do komponovaného pořadu „30.9.2004“, který bych rád připravil a představil na nějakých čteních ...
Dej mi vědět, zda souhlasíš s jedním, druhým, či oběma způsoby zveřejnění.
Díky za odpověď, Noe.
...já se vrátila včera z Fatry, tam je ten podzim optimističtější, prostě nádhera....a kaštany k podzimu patří, už jich mám pár doma v prosklené míse....:-) hezký....
...ale to asi jo, jenže většina se na něj dívá podmračeně, když prší, je zima, očekává se, že bude ještě hůř, ale tam na horách vpluješ do těch barev a i když tě pohltí chlad a mlha, je to prostě úžasný!:-) podzim si hraje s barvama, věčný téma.....
já kdybych nechala kus srdce na všech těch horách, který jsem prošmajdala, tak by ho už nebylo, ale ...ono je vlastně veliký:-) když jdeš ruku v ruce s někým, ten kousek vždycky někde zůstane a je jedno, jestli je to na horách či jinde...
Má to náběh na delší a krásnější dílko, ale i takhle líbí - TIP si zaslouží :-)
Jojo.Už bych si mohl konečně uvědomit že není léto ale podzim těžce útočí.Díky.Začínám si to uvědomovat.Jo a u nás děti kaštany pořád ještě sbírají.
* TIP *
Pišta_Hufnágl
08. 10. 2004
já kaštánek v kapse miluju a vždycky si nějakej najdu a nosím celou zimu....děkuji...:))
není špatná, ale po tom zdařilém začátku jsem čekala víc... Takové podzimní téma poskytuje mnohem více fantazie... Jinak mám taky slabost pro kaštany, a vždy si nějaký donesu, teď jich tu mám asi 20 :-)
nádherka.. :o) budeš dělat zvířátka Dadiku??
:o))) tipek
je milá.. přijde mi jako... o nevšedních malých drobnostech.. co člověka potěší..
zvířátka Lukášovi, bych chtěla zrobit..jo:))¨..zdravím Eilil
zdravím stromvku a Dash
su brňák žijící u Prahy ... ale do Vánoc se určitě do Brna dostanu několikrát :-)
hmmm, ty barvičky lahodí oku...a kaštánky..? taky jsem si dva šoupla do kapsy...snad jen tak, pro ten pocit :)
milé, T***
pozorovatel
07. 10. 2004pozorovatel
07. 10. 2004
Kaštany jsou skutečně symbolem konce září. Všimla jsem si, že je letos děti už nesbírají do školy jako dříve...
TIP
Víš co?
Mě se zrovna moc nelíbí, nedotýká se mě i když mám třeba ty kaštany rád.
Ale na druhou stranu si ji dokážu představit v nějaké té sbírce, na papíře by totiž vypadala skvěle. Jsem si tim jist.