Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spatřil jsem anděla

10. 10. 2004
0
2
4390
Autor
elektro_nick

Spatřil jsem anděla

s tmavou a drsnou tváří,

Spatřil jsem andšěla

jak ve dne temně září.

 

Podal mi ruku,

myslel že přijmu,

v tak těžkém vzduchu

možná že zjihnu

 

Řek jsem mu: "TÁHNI"

vrať se až zítra

v poslední signál

nového jitra


2 názory

ne...proč?

bombasnek
08. 12. 2006
Dát tip
měla jsem přednášku s Krylovým bráchou a Kryl nebyl člověk ale anděl s duší člověka. Jinak velmi pěkné

ne...jen tyhle dvě...

gabio
02. 03. 2005
Dát tip
píšeš jen o andělích?

hlucho
19. 10. 2004
Dát tip
Spatřil jsem křídlo mrtvýho ptáka nebo to bylo křídlo mrtvýho anděla (Pavel Zajíček) Anděl jako symbol je prostě často používanej a každýmu se něco vybaví. Prostě si myslím, že je to hodně dobrý, ale zatím jakoby stavba nahrubo. Třeba "myslel že přijmu/možná že zjihnu" bych si dovolil označit jako blábol.

Jajoch
19. 10. 2004
Dát tip
Souhlas.

Přesně vím o čem mluvíš... Něco podobnýho jsem teď řešil k "Ahoj Lejdy" vs. "Memento" a "Děti ze stanice zoo"... Jakmile se řekne "Anděl", první co mě napadne je Kryl... U nás je to prostě fenomén...

Jajoch
15. 10. 2004
Dát tip
elektro_nick: Nemyslím inspiraci...ale prostě mě tak napadl Hlucho: Přišla na svět jednou k ránu za pomoci dvou tří sklenek?

Kryla beru jako jednu z největších osobností české literatury... ale tohle jím není inspirovaný...(a jestli jo, tak nevědomě..)

hlucho
12. 10. 2004
Dát tip
... mně zase neodbytně leze na mysl píseň od Plíhala, kdy ovšem básník zapomněl vymýt všechna hloupá slova ... ale proti gustu, že atd.

Jajoch
10. 10. 2004
Dát tip
Z rozmlácenýho kostela...jo, jo...:-) Anděly já můžu, akorát jsem nepochopil, má-li to někoho speciálně symbolizovat (napadl mě Lucifer, ajkožto padlý anděl, ale pak mi nesedí ten konec)!

kassiope
10. 10. 2004
Dát tip
Jo taky mě napad Kryl, jinak zajímavé :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru