Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trpitelé

10. 10. 2004
12
0
6562
Autor
pozorovatel

Kamarád se mi svěřoval s bolestmi a já se mu smál...

 

Šel kolem plačících žen a zlomených mužů. Usmíval se na ně a oni ho proklínali, že nezná jejich utrpení. Muž prošel a padnul na zem mrtev. Tři krvavé rány na temeni: matka, otec a on sám


pozorovatel
18. 02. 2005
Dát tip
na písmáku by se ale určitě neuživil :)))) já miluju aforismy Kafky Nobelova cena je hned po poháru v malé kopané cenou, kterou hodlám vyhrát

pozorovatel
17. 02. 2005
Dát tip
toho neznám, to je bratranec Bin Ládina?

Přeno
14. 11. 2004
Dát tip
h*mmmmm...

nooooo...... neeeeeee:)

pozorovatel
14. 11. 2004
Dát tip
nooooo..... joooooo? :)

Celebrian
23. 10. 2004
Dát tip
Hezky krutá... ...líbí se mi

sicco
23. 10. 2004
Dát tip
ha co to tu na tebe leze, že by podzimní deprese (nebo je to jen tím, že začala škola)

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
:))) naopak, deprese s listím slezla a já se začal smát:))))

sicco
23. 10. 2004
Dát tip
a vůbec nevadilo, že se křenil ůsměvem hořko kyselím, byl to zvláštní smích smích blázna ostatně, kdo jiný by se dokázal v dnešní době smát jen nevědoucí a blázen

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
jen nevědoucí a blázen! - nevědoucí neví nic a co ví, ví špatně - a blázen ví moc a co ví, ví až moc dobře, tak se směje, že co ví, je úplně o ničem Trošku odbočka, já vim. Hele, já se ze zásady nelituju, aspoň ne na veřejnosti a ten kdo se lituje, tak tomu se směju.

sicco
23. 10. 2004
Dát tip
já často lituji, rád se ohlížím do minulosti a pak se opiju a směju se sám sobě a celému světu pak se probádím a jemi zase fajn no zkrátka nemůžem být všichni stejni

hrochu nejak chybi slova...nebo aspon jedno...smysluplny...asi slo na cigaro...

pozorovatel
23. 10. 2004
Dát tip
obrovsky smysluplný

dobry hlubsi kritika coz?:*))))))))

pozorovatel
20. 10. 2004
Dát tip
Ne, díky. S velikostí koz jsem spokojen. :)))))

Vespa
20. 10. 2004
Dát tip
Hm, ale větší nikdy nejsou na škodu!!! :o)

pozorovatel
20. 10. 2004
Dát tip
Tak velký kozy jako mám já, žádná jiná nemá!!!! Doufám, že si o mně vytváříš obrázek, abys pak nebyla překvapená.

Vespa
20. 10. 2004
Dát tip
Nemá? Hm... To je jistě ohromně vzrušující... :o)))) Překvapená nebudu, kdo by se měl bát seš spíš ty... Kombinace Štěpán, Jiřík, já, Helga a Jiříkova slečna.... To bude solidní maso....

pozorovatel
20. 10. 2004
Dát tip
Ani nevíš, jak ohromně vzrušující....... člověk má aspoň co po večerech dělat. Ježiš! Jaká kombinace?! To jsou přeci slušní a chytří lidé... Čekám intelektuálskou debatu o remíze AC Sparty Praha s Manchestrem United...

Vespa
20. 10. 2004
Dát tip
... bez komentáře... To si ještě nezažil štěpána, když se dostane do ráže. a když k němu přidáš Jiříka... za ten jeden večer jsem je neustále krotila, aby se do sebe vážně nepustili... A víš co je nejlepší? když se loučili, slíbili si, že se určitě ještě musej vidět... Já vás chlapy nechápu...

pozorovatel
20. 10. 2004
Dát tip
...taky si po večerech hraješ, co? Já to věděl.... Jééé, oni se málem poprali?:)) Sim tě, co je na tom k nepochopení? Člověk se zkrátka potřebuje trošku pohádat. Já sám utužuju přátelské vztahy hádkami, případně rvačkami.

Vespa
20. 10. 2004
Dát tip
...pořád, ale pššt... :o) Nepoprali, jenom na sebe přes ten stůl, co tam byl, řvali... Hm, já tak utužuju můj milostný vztah. Nic člověka nenakopne tak, jako přesně mířená rána do žaludku!!! :o)

pozorovatel
20. 10. 2004
Dát tip
Zkus kopanec do rozkroku - to je ještě lepší! Že vzrušenější ještě nebyl......

pozorovatel
19. 10. 2004
Dát tip
Odpuzující je slabý slovo! Šerednější nikdo neni... Lidé mě na ulici obcházejí a krátkozraké stařenky omdlévají. Sama uvidíš mou zrůdnost! ...a co je hůř - má psychická stránka harmonicky souzní s mou fyzickou schránkou. Našeho setkání budeš dlouho litovat! Tak.

Vespa
19. 10. 2004
Dát tip
Tak to jsi na tom psychiscky asi hodně špatně...hm, s tim se bude muset něco udělat... Co třeba tě poslat na plastiku? :o)

pozorovatel
18. 10. 2004
Dát tip
sk8ergirl: jen nevim, co na to říct:)))) Dík? Dík!! Crea: ...jednou ale ten klub založim:)) jednou jo... vždyť na čase nezáleží:o))

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Kamarád se mi svěřoval s bolestmi a já se mu smál... NELIDO! Začínam mít na tebe ucelenej názor... jsi pako! Ten chlápek z toho tvýho...čehosi mi někoho připomíná... No jasně! Všechny chlapy na týhle planetě! :o) Na ty tvý věci toho moc říct nelze...začíná mě to iritovat... :o)

pozorovatel
18. 10. 2004
Dát tip
Vidíš a teď bych naopak řekl, že pako jsi ty, protože vůbec nechápeš. Vysvětluju: Mnoho lidí se lituje se slovy "To ty nevíš, co já všechno musím zkusit a vytrpět si. To ty mě můžeš jen litovat." A to je právě omyl. Jak dotyčný může tvrdit, že ten druhý nic o bolesti neví? Proč by se měl litovat? Proč by mu někdo nemohl radit? Soucit je krásná věc a já jí praktikuju, ale soucit není bez moudrosti... A vůbec, zeptej se všech těch čtenářů, co tipovali... ať ti napíšou, jak text chápou...

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Ale já text chápu a vim o tom svoje. Dělam nejapný vtípky, jenom proto, že to už ani numim brát vážně. Lidi jsou lidi. A lidi vždycky budou sobecký. Když je ti smutno a něco tě bolí, máš pocit, že žádný člověk nikdy neprožil takovou bolest. Jasně, že je to blbost, ale i přes tvoje velkomyšlenkářství a uvědomění, nakonec zase zapadneš do onoho "Já jenom Já". Řekl jsi známou věc. Nemá vlastně ani cenu se k tomu vyjadřovat. Pravda totiž není to, o čem lze diskutovat. Když dyskutuješ, tak to neni pravda, ale názor. The end

pozorovatel
18. 10. 2004
Dát tip
Tvá předešlá a poslední kritika mi přijde úplně jiná. Buď se špatně vyjadřuješ nebo já špatně rozumím. Vim, že to neni nic novýho, ale po mnoha diskuzích tady na netu jsem pocítil nutnost tohle napsat. Jde spíš o to, aby člověk bolesti správně porozuměl a pochopil jí - přijmul jí. A to i sebevětší sobec zvládne... a že sobci jsme všichni..

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Bude to mym vyjadřovánim. Promiň, s tim já mam trochu problémy a říká mi to dost sobců...ech...lidí. Napsal jsi to dobře. Jenže lidi, který to chytlo, nejsou nejspíš z těch, který by to mělo chytnout. Ale zase se vyjadřuju těžkopádně, takže toho radši necham, ještě bych tě navztekala a to si nemůžu dovolit. Měj se zatim přenádherně, ještě nás čekaj dlouhý "hádky" pod tvejma dílama...Boj se, protože bude hůř. (Info: nejsem tak natvrdlá, jak se zdám být)

pozorovatel
18. 10. 2004
Dát tip
Jo, myslim, že ti, kterých by se to dotknout mělo, nebudou nic takového chtít vidět. (Info: nejsem tak měkký, jak se zdám být) Doufám, že bude hůř. Jako vážně:)))

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Mno, dočkáš se, ale teď pádim do tanečních. Hrůza! Šaty, podpatky, make-up, kabelka... A člověk tam ani nemůže bejt sprostej... sakra ani fuckovat lidi tam nemůžu. POMOC!

pozorovatel
18. 10. 2004
Dát tip
Já ti nepomůžu. Já se na taneční vysral:)))) Ano, ano, čteš správně, já si můžu mluvit sprostě, jak se mi zlíbí...hééééč

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Kurva, tak ty jako budeš prudit, ty sviňáku zadělanej? :o))) Neber si to osobně, potřebovala jsem to ze sebe dostat... Jenže jsem se zdá se fakt krotila, takže teď se cejtim ještě hůř , protože se mi udělalo oko na punčocháčích a teď musim najít zasraný nový silonky!

pozorovatel
18. 10. 2004
Dát tip
Ale že ti moc nejde ta sprostota...:)))) Jj, se silonkama je potíž.

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Tos mě ještě neslyšel, můj slovník by obdivoval kdejakej dlaždič. Já se jen nechci vypisovat tady na písmáku a nedejbože náhodou tě urazit. Silonky jsou zkurvenej vynález naší byrokratický společnosti. :o)

pozorovatel
18. 10. 2004
Dát tip
Tak jdi na ostro:))) ...budou koukat na tanečních... Na slovník bacha. Stačí jedno špatné slůvko a pozorovatel se urazí.... a na sraz už nepřijde:)))))) Jsem velmi citlivý mládenec a je třeba se mnou zacházet šetrně (pozor křehké!)

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Na vostro? Hm... kdybych neměla chlapa, tak do toho jdu... :o) pozorovatele budu urážet pouze osobně, nenechám si ujít to, jak se při tom bude tvářit... :o))))

pozorovatel
18. 10. 2004
Dát tip
Až uvidíš pozorovatele, chlapa už mít nikdy nebudeš:))))) Takový dopad mají setkání se mnou.

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
Wow, tak proto ten harém... :o) Musim varovat Štěpána! :o) Až na to, že já umim odolávat, takže se rozluč s dalším přírůstkem do babince :o)

pozorovatel
18. 10. 2004
Dát tip
Já spíš myslel, že už nebudeš mít absolutně žádného chlapa. Až takový mám vliv:)))) Harém mám proto, že mě žádná z holek neviděla :)))

Vespa
18. 10. 2004
Dát tip
To jsi tak příšerně odpuzující? :o)

pozorovatel
17. 10. 2004
Dát tip
beatrice: no, no jo, no:)))) Díky!! (Tohle opravdu neni dílo) snEk: Díky! Ten kamarád symbolizuje mně blízkou osobu, které když se vysměješ, tak už to něco znamená... a není to nějaký primitivní výsměch, ale jakási přátelská pomoc k pochopení. Crea: Docela vážně o tom začnu uvažovat. :-)

Craerassy
17. 10. 2004
Dát tip
skvělý...to vypadá na 20 let přípravy:-)))

sk8ergirl
17. 10. 2004
Dát tip
Něco mě na tom dost zaujalo...jen nevím co :-)...t

Craerassy
16. 10. 2004
Dát tip
ježíši....ty taky musíš bejt všude:-((

pozorovatel
16. 10. 2004
Dát tip
je tam taky každej blbec...jen já ještě pořád ne:))))) divim se, že tam už dávno nejseš... japato?

Craerassy
16. 10. 2004
Dát tip
já tam nebudu nikdy, já ráda volnost:-)

pozorovatel
16. 10. 2004
Dát tip
volná můžeš být kdekoliv... to je fuk hele, půjdem se tam oba přihlásit a budem si navzájem dávat výběry, jo? ....nejsem já geniální:))))

Craerassy
16. 10. 2004
Dát tip
:-)))no jasnočka, ty zneuznaný génie...mě tam ale nedostaneš...jooo, kdyby to bylo někam, kam není tak lehký se dostat, to by byla jiná.-))

pozorovatel
16. 10. 2004
Dát tip
taky si řikám, ale on už ten výběr stejně neni, co bejval teď je to spíš takový lehký zviditelnění kritka-"redaktora" o kvalitě díla to moc nevypovídá tak založíme antiredakci:))))) a budem reaktoři a budem dávat záběry místo výběrů:))))) počítám s tebou, holka...:)

Craerassy
16. 10. 2004
Dát tip
no, kluku, tak do toho s tebou jdu!!:-)))

Craerassy
15. 10. 2004
Dát tip
ještě chvilku, chlapče, jen tě s ní přetáhnu a pak ti ji podám:-))

pozorovatel
15. 10. 2004
Dát tip
jestli ta hůl náhodou není slepecká

Craerassy
15. 10. 2004
Dát tip
cha..i kdyby byla...mám vynikající sluch na šustot pozorovatelů:-)))

pozorovatel
15. 10. 2004
Dát tip
Ha! Posluchačka! Poslušná posluhačka:))) Mě nikdy nespatříš, neuslyšíš.... no, možná tak ucítíš...:)

Craerassy
15. 10. 2004
Dát tip
jo..to ti věřím..ale na Vánoce se myješ, ne??

pozorovatel
15. 10. 2004
Dát tip
Ne!!! O Vánocích se myje jen kapr, ve vaně.

Craerassy
15. 10. 2004
Dát tip
ty jsi ale.....čuněěěě:-))))

pozorovatel
15. 10. 2004
Dát tip
ěěěěě :)))) Jsem pozorovatel!!! Ne umývatel!!!!

Craerassy
15. 10. 2004
Dát tip
jsi bláznivej trdlín:-)))

pozorovatel
15. 10. 2004
Dát tip
a proto zvažuju vstup do redakce:)))

Craerassy
14. 10. 2004
Dát tip
ty jsi mi tu nějak zvážněl, co na tebe nedohlížím:-) tip

pozorovatel
14. 10. 2004
Dát tip
taky myslim, že máš na mě špatný vliv:)))

Craerassy
14. 10. 2004
Dát tip
naopak..má nepřítomnost tě očividně ubíjí:-)))

pozorovatel
14. 10. 2004
Dát tip
naopak... má přítomnost tě jednou ubije:))) četlas úvahu? vraždy já zkrátka toleruju!!!! Bububu!

Craerassy
14. 10. 2004
Dát tip
mám tu milión avízek...dojdu k tomu, jen se neboj:-)

pozorovatel
14. 10. 2004
Dát tip
není avízko jako avízko... sakra! ženská, jsou přeci určité priority (nebo prioryty..blbost - Prior je správně:)) Co jsem to chěl...?

Craerassy
14. 10. 2004
Dát tip
já nevím..nechtěl jsi mi nabídnout židličku nebo tak něco?:-)))

pozorovatel
14. 10. 2004
Dát tip
to se strašně omlouvám... pojďte si paní sednout...hůl vám podržím

StvN
11. 10. 2004
Dát tip
Jo? Vážně? A co z toho? Sranda jen. Cha cha cha, řekl by papoušek.

pozorovatel
11. 10. 2004
Dát tip
"Neni dílo, není kategorie." Jo. Vážně. Nic z toho. Jen mi vadí sebelitování. Ten tvůj papoušek z bílý pouti... (no jo, takže asi chápu...) Dík!

Dobrý název. Představovala jsem si něco jinačího, ale nezklamalo. Gut.

pozorovatel
11. 10. 2004
Dát tip
Díky, Don´t worry.

stromovka
10. 10. 2004
Dát tip
... jo

dadik
10. 10. 2004
Dát tip
...........

dadik
10. 10. 2004
Dát tip
ještě kouknu....:))

Noe1
10. 10. 2004
Dát tip
Hmmm ... *t

pozorovatel
10. 10. 2004
Dát tip
...................

Jinovata
10. 10. 2004
Dát tip
je vidět co študuješ :o)

pozorovatel
10. 10. 2004
Dát tip
střední průmyslovou školu strojnickou?

kassiope
10. 10. 2004
Dát tip
Dost dobré :o)*

romi
10. 10. 2004
Dát tip
taky líbí.....*

Jinovata
10. 10. 2004
Dát tip
vysokou školu která z lidský hlavy dělá stroj :o)

Mar_15
10. 10. 2004
Dát tip
Dost dobrý. Tipl

pozorovatel
10. 10. 2004
Dát tip
Jinovata: A já se s tím strojem učím pracovat:))) zejména se soustruhem.

pozorovatel
10. 10. 2004
Dát tip
Díky všem, že čtete. Komenský by měl radost.

Noe1
10. 10. 2004
Dát tip
pozorovatel: a co takhle vertikální bruska? Mám o ní milostnou píseň.

pozorovatel
10. 10. 2004
Dát tip
No,e1: to já mám slabost pro univerzální hrotový soustruh... na tom se dá dělat skoro všechno (zase ty chlípný myšlenky). /tvá reklama bude vyslyšena a na píseň se jdu podívat... doufám, že neni dlouhá/

Noe1
10. 10. 2004
Dát tip
Nikam nechoď ... stejně nenajdeš :-)

pozorovatel
10. 10. 2004
Dát tip
To víš, pro mě je milostný vztah s obráběcím strojem úplně normální.... Namísto medvídků spím s posuvkou a hraju si se souřadnicovou vrtačkou, když naši nejsou doma.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru