Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMOŽNOST LITERÁRNÍHO ČTENÍ
15. 10. 2004
1
0
9299
Autor
vesuvanka
Milí Písmáci,
naskýtá se možnost uspořádat literární čtení v Městské knihovně v Praze 7, Na Letné, ul. Milady Horákové (poblíž Letenského náměstí).
Pokud byste měli zájem o uspořádání této akce, posílejte mi prosím avíza, případně Vaše časové možnosti.
Knihovna má dokonce o podobné akce zájem.
Dopravní spojení je velmi dobré, knihovna je na hlavní třídě blízko stanice tramvaje.
Zájemcům upřesním údaje.
Těším se, že něco dáme dohromady
Zdraví Vás
vesuvanka
naskýtá se možnost uspořádat literární čtení v Městské knihovně v Praze 7, Na Letné, ul. Milady Horákové (poblíž Letenského náměstí).
Pokud byste měli zájem o uspořádání této akce, posílejte mi prosím avíza, případně Vaše časové možnosti.
Knihovna má dokonce o podobné akce zájem.
Dopravní spojení je velmi dobré, knihovna je na hlavní třídě blízko stanice tramvaje.
Zájemcům upřesním údaje.
Těším se, že něco dáme dohromady
Zdraví Vás
vesuvanka
Posílám avi na nové informace ohledně čtení v knihovně na Letné, které jsem dnes zařadila....
Mohla bys mi prosím poslat avi. Ale až budeš vědět přesný termín konání. Díky.
studanka
Adam_G
díky za zájem - avi pošlu a ještě napíši novou upoutávku na akci s přesným termínem
KlaPi - Díky za zájem. Přijď, budeš vítána a neměj obavy
pozorovatel
promiň, já jsem Ti neodpověděla - takže neměj strach a přijď, vítáni jsou všichni
... měl bych velký zájem.... můžeš zprávikčami... poslední dobou nestíhám....
bude-li to vyhovující víkend, snad bych i mohl se zajet podívat. uvidím podle toho jaký nabídneš termíny
supizmus -
díky za zajem, ale dost se obávám, ze termin pripadne na vsedni den - je to knihovna, a ta nema o vikendech otevreno
supizmus -
díky za zajem, ale dost se obávám, ze termin pripadne na vsedni den - je to knihovna, a ta nema o vikendech otevreno
Njn...já takovej exhibicionista nejsem ;o))) Ale vážně, já bych se styděla číst nahlas, co jsem napsala ;o))
Ahoj Jano ... rad příjdu a přečtu téměř cokoliv a kdykoliv
KayTee: ... jsem takový exhibicionista, že tvé věci klidně přečtu za tebe ... v pondělí jsem četl básničky od Krásnoočka a nebylo to vůbec špatný :-)
nemyslím, že píšu natolik dobře, abych to mohla prezentovat veřejnosti ;o))) internet nepočítám ;o)) tady jsou i horší věci ;o))
Vesuvanka: napadlo mne ... nebylo by to vhodné místo, kde by se dal prezentovat projekt 30.9.2004???
Případně bych se též přišel podívat, mohu-li, ale spíš vážně jen podívat (nemám zrovna nejlepší přednes)...no uvidim.
pozorovatel
15. 10. 2004
Děkuji Vám všem za zájem. Termín ještě s paní vedoucí knihovny dohodneme, dám včas vědět.
A budu se na Vás moc těšit...
KayTee - píšeš skvěle, Tvoje dílka si zaslouží prezentci na veřejnosti
Noe1 - to je dobrý nápad, projekt 30. 9. by se mohl v rámci čtení také uskutečnit....
andromeda - děkuji moc, škoda, ale věřím, že to někdy vyjde...
pozorovatel - průkazku do knihovny Ti neseberou
Craerassy - lákám a věřím, že se mi to někdy podaří....