Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKorálky
27. 10. 2004
7
0
4292
Autor
Debbi
Smím tě jen, lásko má, milovat na dálku.
Skládám si ústa tvá z červených korálků.
Toužím je pohladit, dotknout se usmání,
držet tě za ruku vloženou do dlaní.
Navlékám na nitky ze slzí perličky.
Bloudíš mým vědomím uzavřen pod víčky.
Skládám si touhy své ze smutných korálků,
že tě smím, lásko má, mít pouze na dálku.
A kdybych věděla, že budeš se mnou žít
až umřu poprvé...
potom chci odejít...
Čokoládová
28. 08. 2005
....veselou? To jsou jen slzy vehnané do očí z bolesti krvácejícího srdce.... :-) ale dík...
...jo, dík za pokus. Přerazil jsi... i já bych ledasco přerazila. No, budu raději svoje emoce házet na papír... Ten se dá spálit.... měj hezký den, ano?
dík za přání a nápodobně ... a pokud se týká tvých emocí, tak šetři naše lesy a ovzduší a děl se o ně s těma, kteří je chápou ... zvláště, když je tak hezky poskládáš a navlékneš ... :-)
je poskládaná a navlékaná něžnou rukou ... a i když je smutná, tak aspoň barvu má veselou ... :-)*
nevim nevim moc mi to neříká ale líbí mi se ta první část s ústy ta je podařilá.
Zdendo a taktedy...asi máte pravdu. Bylo to takové "vytrysknutí"... Ještě se zamyslím a pokusím se to "dodělat"...dík za názor
neboj, nevzala jsem to osobně. Ale možná by se to dalo aplikovat na obojí :-))
...tak jsem to přehodnotila... dlouhý, nudný střed jsem "vyhodila" do smetí... ale nevím, jestli je to lepší...
Velmi slabá prostřední, nejdelší část.
Neobsahuje žádná čímkoliv zajímavá a originální
poetická pojení.
Snad jen...navlékám na nitky ze slzí perličky...