Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osud

Výběr: Print
25. 11. 2004
9
0
6425
Autor
pozorovatel

Miroslav Pošvic www.gallery.cz

 

točíme se občas rychle

že všechen prostor jímáme

v sebestřednost dvou

 

středy dvou kružnic

protínají se v černý obrazec

černý

   - jak naše barvy se daly dohromady

 

točím se občas tak rychle

že kruhy našich lásek

se trhají v provázky

nití z barevných klubíček

 

točíš se rychle

až mám strach

z temnot co požíváme

 

 až se nit přetrhne

    roztočíme

       velký třesk

.


Markel
27. 11. 2004
Dát tip
Líbilo - T

Morasten
26. 11. 2004
Dát tip
velkýma očima les pozoruje sova tohle jsou taky má 7 + 3 slova :-))

Tak jo. Ale to Tě dnes asi nezabiju, aby sis ji mohl vychutnat...je totiž fakt dobrá myslím...

Noe1
26. 11. 2004
Dát tip
Teda dadíku a pozorovateli, vy máte geniální nápad a syslíte si ho sami pro sebe. Mne štvete. Koukejte najít nějakej podobně zajímavej obraz a vyhlásit akci ... k tomuhle já už psát nebudu, i když mne moc láka ... ale jsem ovlivněnej vašima básničkama. btw, *t za básničku

dadik
26. 11. 2004
Dát tip
to byla akce teď naráz hotovo...bez přípravy..já jen obdivuju, že jsme se s Lukášem docela shodli.....asi nějaký fluidum bylo či co..:)))..jinak udělat něco podobnýho - klidně, ale jak to dohodnout?

No, u mě to byla spíš náhoda, že se mi včera vybavil ten obraz, prostě zapadl do mých vlastních myšlenek,jinak na takové akce moc nejsem, ale na vaše další výtvory se těším...

Noe1
26. 11. 2004
Dát tip
Jak to dohodnout? a) vybrat obraz b) napsat upoutávku ve stylu upoutávky na Projekt 30.9.2004 a v prologu vybraný obraz ukázat c) stanovit datum publikace --- třeba týden po upoutávce, tak aby se lidi zbytečně neovlivňovali d) těšit se z množství úžasnejch a různorodejch děl, které se sejdou :-)

dadik
26. 11. 2004
Dát tip
jistě noe.......zřejmě to udělám...)))

Noe1
26. 11. 2004
Dát tip
už teď se těším ...

pozorovatel
26. 11. 2004
Dát tip
dadik: vyber obrázek, pošli mi ho zprávou a já napíšu upoutátvku a nebo napiš upoutávku ty jak chceš...:)) zkusim založit klub... co říkáš na název Poesie v obrazech, obrazy v poesii?

dadik
26. 11. 2004
Dát tip
Lukáši ty jsi podnikavec....:)) jo vyberu, pošlu a ty to zařiď - manažére..:))

Krásný, hluboký. Zatím tip,nějakou tu jedovatou ironickou poznámku dodám časem, neboj...

pozorovatel
25. 11. 2004
Dát tip
V to doufám:)) ...i báseň k obrazu můžeš přidat.... Díky

Lotoska
25. 11. 2004
Dát tip

sidonia
25. 11. 2004
Dát tip
výborně *t

StvN
24. 11. 2004
Dát tip
Já jsem sem ještě nic nenapsal? Jo, já vim kdo je můj osud.

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
Osud se to jmenuje, protože se tak jmenuje ten obraz... mně už to tak nesedí k mý básni, ale to je fuk. Nic mi psát ani nemusíš. Ale musíš mi sem napsat báseň na ten obraz!

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
Existencionalista, ale v osud nevěří, ne?

StvN
24. 11. 2004
Dát tip
Obraz je obraz Pošvic je uchyl vidím dvě koule a uprostřed průduch.

StvN
24. 11. 2004
Dát tip
V tenhle osud věřím.

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
Vidíš, jak ti to jde. Když se holt chce, tak to hned jde.... A kdo je tím osudem? Mohu-li se zeptat.

StvN
24. 11. 2004
Dát tip
Kdo asi?

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
Jsi milý, ale víš... mám radši holky. Ale teď vážně: Nevěřím, ale závidím. :)

StvN
24. 11. 2004
Dát tip
Chlíve.

Craerassy
24. 11. 2004
Dát tip
pozorovatel...ty se pomočuješ doteď a kdekdo tě mlátí, tak co..no..:-)))

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
tak co? no vlastně nic, jen že jsme oba pochcaný... jen s tím rozdílem, že ty strachy!:)))))

Craerassy
24. 11. 2004
Dát tip
jo, bobánku...z tebe učůrávám smíchy:-)))

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
jdu spát, loužičko

pozorovatel
23. 11. 2004
Dát tip
ale já nemyslel, abys napsala báseň o mně:))) je krásná je vidět, na co myslíš u výkladů obrazů to vždy trochu vyjde najevo (chceš udělat psychologický posudek?:)))

Craerassy
23. 11. 2004
Dát tip
není o tobě, sakra!! to by znělo jinak: zase holku osaháváš na ňadrech zase je tu slyšet tvůj chlípný dech spirála opět napovídá že se jak vždycky neuhlídáš:-)))) jasnočka, konej posudek:-)))

nu dobré "že kruhy našich lásek se trhají v provázky nití z barevných klubíček ..." jo a hezký obrázek

pozorovatel
23. 11. 2004
Dát tip
Printe, že tys nás odhalil?:)) Crae, posudek? no to je hodně těžký... ještě tě tak neznám...ale většinou ti vtipkující již lecos zažili... a taky nemáš chlapa...a v dětství ses pomočovala... a mlátila spolužáky!!! :))) Don´t worry: Díky moc! A: co takhle si zkusit báseň na ten obrázek......

dadik
22. 11. 2004
Dát tip
jsme šikulky...synchronizovaný....:)))

Craerassy
22. 11. 2004
Dát tip
jo..třesk...třesky plesky...:-))) tip

pozorovatel
22. 11. 2004
Dát tip
Crae, ty jsi rychláááá... že jsem nestačil báseň upravit:) Nechceš taky napsat báseň na ten obrázek?:)

Craerassy
22. 11. 2004
Dát tip
pozorovatel...já teď nemám čas, Pišta mě ukecal na tu vaši zoo, do prčic a já se vážně nechala...a taky občas pracuju, víš...takže příště...:-)

pozorovatel
22. 11. 2004
Dát tip
sim tě... mně to zabralo ani ne pět minut... u básně k malbě musíš psát rychle a spontánně:) ty nemůžeš pracovat... to mi neříkej...ty a práce...:)))))

Craerassy
22. 11. 2004
Dát tip
pozorovatel...jak velký máš uši?? já jen, až tě chytím a roztočím, aby se ti neutrhly:-3333

pozorovatel
22. 11. 2004
Dát tip
tak a teď napiš pár veršíků při pohledu na ten obraz... TEĎ, napsal jsem! ...i pár veršů se počítá uši mám velký... víš, jak vypadá slon?

Craerassy
22. 11. 2004
Dát tip
jak tenkou nitkou po ňadrech jak vrásky něžný na tvých rtech spirálou kolem proplul čas stočil se k spánku mezi nás :-333...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru