Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křišťálová noc

17. 12. 2004
4
8
3783
Autor
DemonN

Opět předkládám berličku v podobě trošku staršího textu, tento se objevil na jistém místě v tuto dobu...24.11.2004, 23:15:48 Odpusťte mou troufalost, však jest zřejmě dána věkem.

Křišťálová noc

 

Když křišťálová noc se vtělí v zjihlý hlas

a němý výkřik vstoupí v touhy Múz.

Pak možná pochopíš!

Tam za zrcadlem v přítmí zkrvavené duše,

kde nežiješ ni sníš.

 

Symfonie smyslů teď laská harmonií

a vybledlá dáma nad bolestí bdí.

Až křišťálová noc se vtělí v zjihlý hlas.

Pak možná pochopíš!

 

V střepinách touhy a umdlelé vášně

rozkvétá nyní nový cit

Až křišťálová noc ti podá ruku převozníka.

Pak nezbyde než pochopit!

 


8 názorů

DemonN
24. 04. 2007
Dát tip
však mezi světy se pendlovat musí, když to stojí občas za ránu...

Narcissa
24. 04. 2007
Dát tip
mnoo..zase neuchopitelně jemné..takové..z jiného světa:)

DemonN
20. 04. 2007
Dát tip
odborníka né:)Otazníková by měla v sobě spíš řečnické otázky...a běžela si v náznaku, který se ptá...jen to nesmí být jednostranné ptaní...však napiš...s otazníky si poradíš;)

Ó
20. 04. 2007
Dát tip
...ano...a mám-li před sebou odborníka...pak mi nezbývá....než ještě se zeptat...jak by vyzněla taková "otazníková"...vcelku by mě lákalo něco napsat...já jsem samý otazník...

DemonN
19. 04. 2007
Dát tip
...ten odstín je spíš zvolací do vlastního nitra...i když se mluví k druhé osobě a i když je věta neutrální:)))...a rebélie je stejně přípustná i přes to zvolání, v některých věcech jsme my lidé nepoučitelní...

Ó
19. 04. 2007
Dát tip
...no právě...asi ten výkřičník...já jsem měkota...když mi někdo něco přikazuje...zatnu se, a dělám třeba i blbosti...můj problém...

DemonN
18. 04. 2007
Dát tip
Ó: téhle říkám říkanka s vykřičníky zavřená v zavařovačce:)))A copak nesedí na závěru?:)

Ó
18. 04. 2007
Dát tip
...je taky pěkná...malinko mi nesedí závěr...

Eilil
12. 04. 2005
Dát tip
Skvělá.. někde vepředu jsem už napsala, že jsi talent.. no a teď si to pro jistotu připomenu.. :o) t :o).. jednou jsem psala.. že noc je křišťálová zvonkohra.. že by něco společného..:o)

líbí se mi :o) tip*

Notreal
17. 12. 2004
Dát tip
je pěkná* možná by to mohlo nabrat víc grády :-)

MAJKL65
17. 12. 2004
Dát tip
Je lepší opustit hezká slova v nichž není obsah a vrátit se ke kořeni toho proč píšu. A vyloupne se jakási vlastní pravda a začne žít vlastním životem poté co ji napíšeš. Ale jinak - dobrý - ale může to být i lepší - o hodně !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru