von dřív rýpal na zahrádce žířaly, včil je zem zmrzlá, tak rýpe tady, chudáček :-))
Ale samozřejmňě, že na Moravje žiju jenom chytré lidé a proto Ti Colego posílám taky, mé avízy! :-))
papouchu a co takhle poslat mi nějaké avízy na devízy ? :-)
..:) fajn, potrefená huso...
chazzy..a o co tu ide??
..mna osobne tesi kazda navsteva a kritika mojho "diela" aj ked negativna..
nejde tu o vyznamenania, medajly,....., ..... (...tipy) - mal som na mysli "hovno" v tomto vyzname...
..oprav ma ak sa mylim..
No výborně, tak jsi na správném místě. Na seznamce. Jenže ona se tváří jako literární server a o to tu jde. O balamutění lidí.
já se dobře nadláb...nebylo to sice dost a s mírou dochucení....ale já nejsem na dlabanec vybíravej....akorát žačínám cejtit, že se ta krmě začíná ňák nebezpečně brzy drát druhou stranou ven.....:))
Hmm, vtipné. Tebe ještě neznám. Máš zárodek dobrého kritika.
:-)
dochucený...panebože.....to je tak dyž čék píše kritiky s ruličkou v ruce.....:)
V tomhle významu to "hovno" bezesporu sedí. Já jsem zas měla na mysli kvalitu většiny děl, kterou NĚKTEŘÍ nejmenovaní k tomuto eksrementu přirovnávají.
alternative4: Potvrzuješ přesně moji teorii. Když se objeví nový autor, všichni horečně a nadšeně rozdávají chválu a tipy, aby pak věděl, komu ji má vracet. Pokud se však nezapojí do vzájemných službiček anebo ne dostatečně, tipy ubývají a kritiky se zhoršují. Píšu pořád jedno a to samé. Všimni si. :-))
černý uhlí je na todle slabej lék....prohnalo se to střevama jak tsunami ostrovem pchi pchi....
Rýpale musí se ti nechat, že ze všeho vždy geniálně vybruslíš.
No taková spoušť to zas nebude, že?
cha cha cha....hlupáku....vidíš jen pozlátko....nudou se bojíš podívat hloub pod povrch....pokrytče....
Opravdu vyčerpávající obhajoba systému :-))
kdo hledá, najde....kdo je líný, ten si může akurát stěžovat a psát kritiky....
Taky dobrý...jen do toho, tolik argumentů jsem ještě neviděl :-))
MeTB, hody, StvN, katugiro....dostatečné argumenty?....
velmi slaboduchá gastronomická úvaha......mimochodem "úvaha"souvisí se slovem uvažovat.....
Colega: To je dobrý. Už jsem ilegální :-)) Vidím, že zvláštní systém Písmáka produkuje i zvláštní charaktery :-))
Rýpal: Nejsi ilegální, jsi jenom zcela blbý, zjevně.... Užij si to ve zdraví... :)
ubohej jsi jedině ty, když nepoznáš, co je kritika a co zoufalý volání po pozornosti....
Permoníku, přečti si jeho předchozí "diskuse", ten kluk se točí v kruhu...
Permoník: Mně nevadí, že kritizuje, mně vadí, že je z těch velkohubých, co se vetřou všude, mají plno řečí, ale skutek utek...
Hele lidi, kašlete na rýpala ... tou větou, že tu zůstali "jen děti, ženy a teplouši" v jeho předešlé úvaze pro mne jasně ukázal, co je zač, škoda ztrácet čas. Osobně na něj nehodlám reagovat. Když se do lesa nebude volat, nebude se z něj ani ozývat.
Pišta: nestraš, a dá se to léčit????
Noe: To ne. Ale moh bych ti to uříznout... :)
haha dobrý, jsem nadšená, každej by akorát žral,ale vařit, to ne:) t.
Je to jako píchnout do vosího hnízda :-)) Pořád však čekám na padné protiargumenty a vono ne a ne. Pro ty co si myslí, že napsat takovouto kritiku je snadné, mám dobrý argument. Rekordní počet čtenářů. Jo jo něco smrdí ve státě písmáckém...
svý jsem napsal....že jsi línej si je přečíst a zjistit, že jsou dobří je tvá lenost....))))
Hehehe:)))) "rekordní počet čtenářů".... :))))))))))))))))))
jojo, on je Voloďa svýho druhu...
chce protiargumenty, ale vlastně neumí číst.
No děláš čest svému jménu. Mám pro tebe radu ,zedníče. Vař si sám, nebo se přestěhuj. Jo a můžeš vymejšet slogany, to ti de.
Ono ovšem těch rovin je více, jedna je se dobře najíst, a druhá je se naučit lépe vařit.
Dobře se najíst můžeš i mimo Kocourkov, pokud Ti Kocourkovská krmě není dost dobrá.
Pochybuji ovšem, že Tě výtečný kuchař bude jen tak učit jak vařit. Potom je Kocourkovská škola vcelku tržní, věnuješ někomu čas a on ho věnuje Tobě.
A že se tu a tam lidé při vaření seznámí, padnou si do oka, či rozdají nějaké úsměvy a doporučení? Že chválí z přátelství? Inu, i tak to na světě chodí. A proto je každý kocourkovák obdařen mozkem a vlastním intelektem, aby dovedl rozlišit :)
Člověk se může naučit vařit i vlastní pílí a studiem, ale když ho nikdo neocení, protože neochutnává blivajsy ostatních, jde samozřejmě radši vařit jinam. Ovšem takhle se v té restauraci zvané "Písmák" nikdo dobře nenají. Všichni si vzájemně ochutnávají své výtvory a tváří se jak jim to nechutná :-))
...ech, člověče - no more avi... jeden blábol stíhá druhý, opravdu...
když se chci dobře najíst, mám vždy tu možnost... a je to jen a jen na mně, na nikom jiném, jaký podnik k tomu navštívím...
tak svou neschopnost najít si něco solidního ke čtení a neodvahu psát o dílech, co si skutečně myslíš, neházej porád na druhé.. a nemluv obecně..
1) Tak si říkám, kde že máš ty svoje skvělé, nikým neoceněné texty. Doma v šuplíku, kecale? :))
2)
Již nechci avíza na tvé hloupé názory. Promiň, ale budeš se s tím muset vyrovnat. Hlavně neplač.
Jsem totiž opravdový kritik, nikoliv autor chválící ostatní na oplátku, jako většina z vás. V první řadě je však třeba zkoncovat se špatným systémem. Pak je možno začít znovu a správně.
Pokud někdo nechce číst mé příspěvky může mé avíza vždy ihned smazat. Jsou totiž vždy podepsané.
"Člověk se může naučit vařit i vlastní pílí a studiem, ale když ho nikdo neocení, protože neochutnává blivajsy ostatních, jde samozřejmě radši vařit jinam. "
... To bych chtěl vědět kam. Chce-li se učit, předpokládám, že sám zatím vaří také "blivajsy". Nikdo nebude ochutnávat "blivajsy" jen tak. Nikde. :)
"Pořád však čekám na padné protiargumenty a vono ne a ne." - ježišmarjá, tohle zní jako moje vlastní hláška, to to vážně zní tak otravně a samolibě? Resp. samolibě ano, ale otravně? A safra.... :)
A nechápu proč všechny co o to nestojí sereš s těmi blbými avízy.
opravdový kritiku.. tak co tu maříš čas? Jdi opravdově kritizovat.. a hotovo.
Máme snad málo vynikajících děl světových autorů v našich knihovnách? Od nich se můžou učit všichni. Jenže o to tady nikomu nejde. Jak jsem řekl, je to prostě klub seznamky stejně postižených zoufalých nadšenců. Nebo nadšených zoufalců? To je jedno ať tak či tak k literárnímu serveru to má hodně daleko.
..jestli chceš číst světový autory v knihovnách, tak nevím, proč jsi šel sem... literární server to je.. a seznamka beze sporu taky -
všude, kde se lidi potkávaj tahle možnost prostě je..
Jestli z toho chceš mít tichou knihovnu plnou plnohodnotných děl... sám bys nudou utekl.
Dá se tu hodně naučit, když sám chceš..
pokud ne, nikdo tě tu přece nedrží.. tak nechápu tolik humbuku kolem.
O co ti vlastně jde?
Demagogie, opět splétáš rozdílné.
Od slavných autorů se uč. Ale oni Tě kritizovat nebudou.
Chceš znát něčí názor na své "blivajsy", poskytni mu svůj názor na jeho "blivajsy".
Co čekáš jiného?
Proč se zde zahazuješ? Já vím proč. Zoufale toužíš po pozornosti, které se ti zřejmě jako spisovateli nedostává. Tak to zkoušíš jako kritik, ale věř mi, tvé dílo má hodně daleko ke konstruktivní kritice. Neříkám, že musíš všechny vychvalovat, ale zhazovat něčí snahu je fakt ubohý. Tak si vytvoř vlastí server a kritizuj si do aleluja, ale garantuju ti, že za chvíli tam budeš publikovat jedinej. Nikdo totiž nemá náladu na do sebe zahleděný pseudokritiky. Přitom bys možná dokázal vyplodit něco mnohem zajímavějšího, kdybys jenom věčně jedovatě nenadával. Zkus to!
A ser na avíza!!!
Jde o něco jiného. Ten kdo chce něco dokázat a věnuje tomu veškerou snahu a píli. Hledá místo pro publikování. Písmák slibuje všem začínajícím autorům toto zázemí. Jenže pak přijde zklamání, když ti pilní a snaživí (studující z knihoven) jsou nuceni zapojovat se do nechutných vzájemných pochval. Pokud nepodlehnou, nemají šanci proti přesile kamarádských protislužeb. Písmák by se tedy měl přejmenovat na seznamku amatérských autorů. To by aspoň bylo poctivé.
hmm..tiez som si vsimol, ze dielo (napr. "redaktora") ma X navstev, tipov......a o dielo hned vedla horko tazko zakopne par ludi... ale tak to proste je..(a nemyslim ze len v kocurkove:)
ale na druhej strane...oznacovat ich diela za "blivajs" je "trosku" prehnane..
A co je tedy vlastně špatně?
Svět je prostě o známostech, to je dlouhodobá praxe. To ale neznamená, že na tomhle serveru nemůžeš zjistit, zda tvá díla za něco stojí. Podle mě tipy a výběry jsou tady právě proto, aby kamarádi upozornili kamarády na nějaký zajímavý dílko. Není to Nobelova cena, proboha!
Chazzy: Tak by to mělo fungovat, jenže dokázal jsem, že tak to přesně není. Vše se stále točí o povinnosti zapojit se do vzájemných kritik. Chápu o co jde. Je to prostě seznamka. O literární tvorbu tu vůbec nejde. Ovšem dají se tak nalákat stále noví a noví členové. Dobrá finta gatuluji majitelce :-)) Mimochodem která to asi bude? Žeby ta co nejvíce kříčí? (Elyn)
chazzy mas pravdu..... ak nejde o zivot..tak ide o "hovno" ...a tu o zivot ani zdaleka nejde...
Rejpale, naposled: Již ŽÁDNÍ AVÍZA. Děkuji.
A propos... Když se ti tu tak nelíbí, tak sbohem a šáteček.
El: Tak, a je z tebe majitelka.... :)))) Tímhle tempem je ze mě za chvíli Lyryk... :)))))
No začínám ztrácet naději, že se od tebe dozvím něco nového. Je to seznamka, kde nejde o literární tvorbu, nýbrž o rozpustilé posílání tipíku a oplácení hezkých slůvek. Jak originální! To zde ještě nebylo!
Mimochodem, co ti udělala majitelka?
lumir: No ale podle rýpala tu de o hovno. A vo to tady de,že nejde :-)
Spíše co udělala začínajícím autorům. Ze slibného servru se stala seznamka lákající na literární tvorbu.
:) já celou dobu mluvím tichým hlasem, naprosto klidně... tak nevím, kdo tu křičí..
Rýpale, vzdej to... docházejí ti argumenty...
To je přeneseně. "Potrefená husá nejvíce křičí" Nechápěš?