Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV slze
Výběr: Vesly
11. 01. 2005
9
11
4825
Autor
Katariina
možná i radost
mlha něhy mezi našimi rty
úsměvy v nadechnutích
odraz štěstí v koutě za dveřmi
spíše chlad a tma
přestože vítr foukal nám léto
spíše jen ty a ty
a já a já
vše co nás dělí
zrcadlí se v hladině
jediné slzy
11 názorů
Věř mi - je to obličej paní Slzové - má zavřené oči, aby neviděla, kam dopadne, a má smutný výraz, protože pravděpodobně ví, jak dopadne ..
Mám sice bezbřehou fantazii, ale na tohle nestačí. Zkusím Ti tedy věřit, že to není jazyk. :-)
Zkus naklonit hlavu na levou stranu a podívat se ještě jednou - fakt nezlobím :-)
Hm, tak to začni vážně přemýšlet o tom, zda si nepořídit monitor s lepším rozlišením .. :-)
Ano, všechno souvisí se vším, ale systémově - mě učili ve škole. Ta slza je od Alana Aldridge z jeho knihy Beatles v písních a obrazech, chtěl jsem se podívat, u které písně je, ale knihu jsem na obvyklých i méně obvyklých místech nenašel, takže musím zapátrat, kdo by ji mohl kam přemístit ..
Mám ale takový pocit, že by mohla být u téhle
až knihu najdu, dám vědět, jestli jsem se spletl :-)
Aneb všechno souvisí se vším? :-) S jakou písničkou? :-) A děkuji, ano? ;-)
Ti tu s dovolením nechám nejhezčí slzu, jakou znám .. abych ukázal, že nejsem jen písničkový .. i když tahle s písničkou taky souvisí :-)
malinka_hvezdinka
12. 06. 2005
radost jako mlha něhy mezi rty... tohle spojení se mi líbí, jinak, jak už někdo napsal, taková obyčejná
černobílá & spol. panebože:) vážně:) když sem si to přečetla tak po ránu, zcela chápu! dík za avi!
černobílá : já si myslím, že ta báseň je skvělá...o)
Líbí se mi na ní, že není taková povrchní...je v ní hodně skryto a má své kouzlo...
Ale respektuji tvůj názor...o)
P.s.- Proč je podle tebe ta báseň špatná???
Vesly: moje poznámka o špatných básních v celém kontextu vyzněla blbě...nebylo to myšleno přímo na tuhle báseň, ale jako všeobecně
"ty a ty a já a já" - tohle mi přijde až přehnaně obehraný...
je taková...obyčejná :o)**
Mě přijde jako něžné pohlazení...
černobílá zkus vnímat i ty odstíny citu jež slovo letmo odrazilo...
Hezká bíseň!
Tip*
P.s.- Líbí se mi tam ta časovost...o)
Výběr a zařazuji k sobě do nej...
a do jediné slzy
zahaluji celé štěstí ....
možná bych dala spíš: "ty a já - já a ty"
Vesly: tím, že slovo odrazilo odstíny citu, by se dalo obhájit spoustu špatných básní...
Silvita: neodpustím si poznámku...měla by sis to asi přečíst ještě jednou, Tvá poznámka o tom, co by si tam spíš použila, by naprosto změnila celý význam básně...