Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc

04. 11. 2000
2
0
2286
Autor
Erendis

Chci se dotknout nebe. Stačí jen natáhnout ruku...ne, musím výš, někam blíž hvězdám. Dotknu se nebe. Jen tak zlehka, konečky prstů. Už jsem na vrcholku nejvyšší hory. Pomalu, jakoby opatrně, abych nepokazila krásu tohoto okamžiku, natahuji ruku. Dotýkám se čehosi chadivého, jako slzy, jemného, jako pavučina a temného, jako stín na duši. A najednou vím, že mohu víc a konečně vím, proč tu jsem. Půjčuji si křídla noci a letím. Pomalu a lehce, jako se snáší poslední list. Klouzavě a tiše, jako běží poslední z vlků. Ale už to nejsem já. Jsme to my. A jsme noc, která přináší konec. A ty se ještě ptáš, kdo jsme, človíčku?
Eowyn
15. 12. 2000
Dát tip
Je to takový pěkný, roztomilý. není to tak trošku tok myšlenek?? hrozně,a le fakt hrozně se mi to líbí. t

StvN
13. 12. 2000
Dát tip
Zase nerozumim. ...Sakra.

clovrdik
22. 11. 2000
Dát tip
je to zvláštní, navozující zvláštní atmosféru nevímčeho, ale v tom je kouzlo tvého dílka. Já ho otipuju :-)

Merle
06. 11. 2000
Dát tip
nic pro mě...

Erendis
06. 11. 2000
Dát tip
proto: ze by tomu tak bylo proto, ze jsem dite?

proto
04. 11. 2000
Dát tip
píšeš jako dítě, a to je dobře (originalita přijde časem)

christi
04. 11. 2000
Dát tip
Myslim, ze to vubec neni detske, naopak je to velmi nebeske a romanticke,libi se mi to.

Olšanský
04. 11. 2000
Dát tip
Mám z toho nekonkrétní pocit a tak nevím, co si mám myslet. Proč tu jsi?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru