Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vize

06. 11. 2000
5
0
1632
Autor
Erendis

Do dálek letí, letí ptáci, pod nebem barvy karmínu, po kterém slunce se potácí, to slunce s vůní jasmínu. Zpěněné moře hladí břehy, na hladině se zmítá pták a žena bouře s kapkou něhy, perlu mu klade na zobák. Uprostřed ulice stojí hrad z písku, rudá krev teče po stěnách. Někdo si tiše šeptá o zisku, kohosi kdesi zabil strach. V hospůdce U Zlatého džbánu, dopíjí Pravda whisky svou. Láska se zpila, vzbudí se k ránu, ve škarpě pod tou hospodou. Přes pole mrtvých kráčí vítěz, poslední muž, co přežil den. V rozbitém domě pláče dítě, doufajíc, že je to jen sen.
Madlen
30. 08. 2005
Dát tip
" ... perlu mu klade na zobák ..." a vůbec, celý je to krásný

Sieben
12. 01. 2004
Dát tip
taa poslední sloka se mi líbí nejvic...píšeš fakt moc dobře... T*P

bloudidlo
01. 08. 2002
Dát tip
hurá hurá kočka čurá. &tohle se cení, na Chorvatsko kašlu.

Anonym
28. 01. 2001
Dát tip
Je to hezké i když na mě až moc pravdivé. Na tozdíl od clovrdika si nemyslím, že by tomu verše nějak ubíraly na čtivosti. Já osobně píši jen ve verších a tak jsem tedy jejich tvrdým zastáncem..:-))) Sumasumárum je to pěkné a čtivé. Moc se mi to líbilo a máš u mě tip.

Anonym
28. 01. 2001
Dát tip
Šmankote já jsem nebyl zaregistrovanej...sorry nemám rád anonymy.... ADANEDHEL.

StvN
13. 12. 2000
Dát tip
Tak tyhle verše, jsou pravdě šité na míru.

clovrdik
22. 11. 2000
Dát tip
téma dost vážné; kdyby to bylo neveršované, bylo by to lepší a údernější, takhle verše někdy svazují myšlenku

Erendis
15. 11. 2000
Dát tip
mimochodem...je to z a o Chorvatsku

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru