Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se... ale nechce se mi.
Autor
Ischtwan_Chodovarosz
Měl bych vstát.........................................................................................................................ale nechce se mi.
Měl bych vstát a jít už spát.......................................................................................................ale nechce se mi.
Měl bych vstát a jít už spát, abych se ráno mohl učit..................................................................ale nechce se mi.
Měl bych vstát a jít už spát, abych se ráno mohl učit, abych zkoušky zvlád..................................ale nechce se mi.
Měl bych vstát a jít už spát, abych se ráno mohl učit, abych zkoušky zvlád, abych školu dodělal...ale nechce se mi.
Měl bych vstát a jít už spát, abych se ráno mohl učit, abych zkoušky zvlád, abych školu dodělal, abych práci mohl mít..................................................................................................................................................................
................................................................................................................ale když mě se chce tak strašně ŽÍT.