Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Velká bitva v malý válce

04. 11. 2000
1
0
4029
Autor
racek

Neco jako vyhlazovaci valka-hlazenim do uplneho vyhlazeni. Moc krasna a nezna bitva.

Velká bitva v malý válce /Honzovi/ Beru si svoje černý šaty, venku je skoro léto. Ruce mám trémou ledovatý a nohy strašně zebou. Jdu vyhrát bitvu ve svý válce. Jdu milovat se s Tebou. /7.5.2000/
Miroslawek
08. 01. 2001
Dát tip
To bych si bral spíš černé prádlo než šaty. Ale pravda, já jsem chlap.

Sadaf
22. 11. 2000
Dát tip
Já jsem racku ty černé šaty vzal jakože jdeš do bitvy kde si nejsi jistá svým vítězstvím a proto raději, pro případ prohry.... P.S. Jak bitva dopadla????

racek
22. 11. 2000
Dát tip
Vyhraly obe strany, tenkrat. Po pul roce je neni vitezstvi, neni prohry. Rozhodne to ale byla bitva galantni, jen do prvni krve.

zámek
10. 11. 2000
Dát tip
Trochu povadlé .. (cosi postrádá to)

Vojtek
09. 11. 2000
Dát tip
Máš lepší :-)

racek
09. 11. 2000
Dát tip
Milence asi ne, basne nevim...

Vojtek
09. 11. 2000
Dát tip
básně...

Merle
06. 11. 2000
Dát tip
no, mě tohle moc nevzalo...

Hvezda1620
05. 11. 2000
Dát tip
Je to zajímavé, a takové... rozporuplné

racek
05. 11. 2000
Dát tip
Cerny saty jsou moje nejoblibenejsi, ale uznavam, cerna je barva smutku. Muze to byt i tak. Ostatne, slo o jednou a oba jsme to vedeli. Takze hezky i smutek.

racek
05. 11. 2000
Dát tip
Cerny saty jsou moje nejoblibenejsi, ale uznavam, cerna je barva smutku. Muze to byt i tak. Ostatne, slo o jednou a oba jsme to vedeli. Takze hezky i smutek.

PetrViP
05. 11. 2000
Dát tip
černý šaty a láska, béé, teda, kdybych to bral i s tou rakví - to je dobrej kontrast! jinak, ehm, ehm, už je mi to skoro trapný... líbí...

bbb
04. 11. 2000
Dát tip
Po prvním přečtení na mně verše působily tak, že se pomalu chystáš do rakve (bereš si černý šaty atd.). Prostě působí to na mně trošku depresivně. Nevím proč. Po druhém přečtení to ale cítím úplně jinak. Posílám ti típek. Líbí se mi to.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru