Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

uvíšř čůomn napodv íc, uf

20. 01. 2005
6
0
9537
Autor
pozorovatel

Pavel Roučka - Kontemplace I; www.gallery.cz Dadik o tomto obraze říká, že je správně prdlej. A já... že jsme všichni takhle kreslili... ve školce. Není ten obraz obráceně?

city, pocity, myšlenky, vjemy, pojmy    

je toho tolik                                           

je toho moc                                          

a pravdy se maskují                             

nestíhám všechno kreslit                     

                                          vybarvovat

jen matné máchnutí ani ne prostorem

neudržím nit                                      

mám abstrakce rozskočenou hlavou  


katugiro
09. 03. 2005
Dát tip
bla bla bla... jestli v závěru něco bylo, jako že být mohlo, tak to zapadlo, protože muselo

pozorovatel
09. 03. 2005
Dát tip
to je na obraz nelíbí se ti obraz? mně se teda nelíbí:))

katugiro
09. 03. 2005
Dát tip
líbí

Noe1
25. 01. 2005
Dát tip
Připadá mi naprosto úžasná. Velký upřimný *t

Přeno
22. 01. 2005
Dát tip
No a já zas myslím, že ano. První, co jsem našel: "Masovým důsledkem je potom to co se projevuje např. v postmodernismu: nedůvěra v rozum, exaktní vědu, úplný průlom iracionálna, komického a komerčního mysticismu." Dej si vyhledat (třeba v seznamu) "postmodernismus" a "nedůvěra".

Ten obrázek je skoro jak z mikroskopu...to by malý dítě nenakreslilo...a ta hnědá a modrá část je nejlepší....mi taky trochu připomněla Kupku...báseň ?No...ale jo*

blok
21. 01. 2005
Dát tip
jan(ek) : omlouvám se nevím za koho já neavoval ..............blok _:-)

pozorovatel
21. 01. 2005
Dát tip
chroust: a pak zvracet na papír to víš, že jo:))) vojáček: chceš tím říct, že Roučka v sobě nemá malé dítě?!!!:))))))

Přeno
21. 01. 2005
Dát tip
pozorovatel: Není náhodou postmodernismus charakterizován ztrátou důvěry ve vědu a rozum?

To snad máme všichni, ale ten obraz mi kresbu malého dítěte nepřipomíná...moc prokreslený detaily u některých částí... :o)

pozorovatel
21. 01. 2005
Dát tip
přeno: ne. Proč by pak vědec byl postmodernistou? Jen říkají, že znají kus pravdy v tomhle se moc nevyznám; úhlů může být asi hodně vojáček: pravda, pro ty šmouhy jsem si nevšiml

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
je to blbě vidět? a nedávej mi pořád tipy:)) rozmazluješ mě

dadik
20. 01. 2005
Dát tip
šikounej chlapec....akorát tě musím porád hlídat.... jak se to dělá ten barevnej podklad sákryš...? t

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
ve wordu:)))

klipeto
20. 01. 2005
Dát tip
t*+k mimochodem, jsem si vzpomněl na Urinus :o)

dadik
20. 01. 2005
Dát tip
aha.....ale mně to barevně asi nejede, mrknu...))

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
klapeto: a prozradíš, co to Urinus je?:))

klipeto
20. 01. 2005
Dát tip
v jedné z movie show od divadla sklep se tam bavějí dva malíři a jeden nachčije druhémou nechtíc do skleničky na barvu. Pak to vydá za svoje umělecké dílo... nazve to Urinus :) přesně si to nepamatuju... tuším, že to dokonce byl Urinus 2? povoláme zkušenější (avi) :)

dadik
20. 01. 2005
Dát tip
Lukáši to se navzájem nevylučuje, co pravím já a co ty....

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
mně se ale nelíbí

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
klipeto: já zas slyšel o hře, v které si jedna postava koupí strašně drahý obraz, na kterém však nic není, jen prázdné plátno. Dá ten obraz mezi další prázdný obrazy (ale ne tak drahý:)) a dělá si z ostatních srandu. nevim, jestli mě považuješ za toho zkušenějšího, ale avi si poslal mně:))

klipeto
20. 01. 2005
Dát tip
tak jsem ti asi omylem poslal avi taky :) ale ten zkušenější asi někde popíjí pivo :) no, ten Urinus... tím to práve nekončí... ten druhej malíř, totiž nenamaluje nic a jako Nic to taky chce vystavit :) a vůbec... sežeň si ty sklepáky :) Wartburg movie show a Multicar movie show :) popřípadě jiné volovinky od nich :)

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
já nic hledat nebudu když ty tak hezky vyprávíš:)) a jak se ti líbí obraz?

klipeto
20. 01. 2005
Dát tip
obraz je fajn...vidím v něm prvňáčka s žlutym tričkem a modrejma kraťáskama a hnědou kšiltovkou rozmázlýho na něčem nevim čem :)))

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
já tam vidim hovno ...předmětný nechci vědět, jak to pan Roučka kreslil...

dadik
20. 01. 2005
Dát tip
m a l o v a l Lukáši.... kreslí se tužkou, nebo perem...linie, kresba... barvičkama se většinou maluje....:))

klipeto
20. 01. 2005
Dát tip
já jsem viděl dokument o jednom malíři, kterej si namíchal barvu, spolkl jí a pak si strkal prst do krku a blil na plátno...no, každej má svůj styl docela ho lidi kupujou :)))

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
no právě kreslil:)))) copak se dá hovno namalovat?:))

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
klepeto: ten si to aspoň zaslouží za vykonanou práci:)) nechceš být taky malířem? Stál bych ti modelem:))

klipeto
20. 01. 2005
Dát tip
já maluji tak maximálně jenom zvukem :-)

Craerassy
20. 01. 2005
Dát tip
co je rozkočená hlava?

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
rozskočená by byla lepší?

Craerassy
20. 01. 2005
Dát tip
no rozkočená není slovo...jedině, že by to byl novotvar od koček:-))

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
nemyslim, když píšu a pak z toho jsou takovýhle geniálnosti:)) opravim

Přeno
20. 01. 2005
Dát tip
Nemám rád moderní umění. Dal bych ti antitip, kdybych moh...

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
přeno: a já někde píšu, že se mi líbí? mně se nelíbí

Craerassy
20. 01. 2005
Dát tip
jo..teď už se to dá číst, ale na tip by tam musela být aspoň eeerotika:-))

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
a kdybych tam dal rozskotačenou?

Přeno
20. 01. 2005
Dát tip
Pro hodnocení básně mě nemusí zajímat, zdali to má autor v oblibě či nikoliv. Ta báseň je napsaná ve stylu moderního umění. Nebo možná parodie na moderní umění, to je ale furt to samý.

Craerassy
20. 01. 2005
Dát tip
hele, dej si tam třeba rozkročenou, mně to nevcucne ani tak:-)

Craerassy
20. 01. 2005
Dát tip
mě...

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
Přeno: co je na mý básni z moderního umění? Crea: pro mně za mně...:)) a kdybych tam vložil svou fotku?

blok
20. 01. 2005
Dát tip
po Zoro va teli ! co myslíš by ti pan Roučka odpověděl na uvíšř čůomn napodv íc, uf ? ...........blok_:-)

Přeno
20. 01. 2005
Dát tip
Je to prostě textový ekvivalent toho obrazu. Stejný styl.

Craerassy
20. 01. 2005
Dát tip
ježíši, jestli tam dáš fotku, tak ti sem už nevlezu a ani nemusíš využít kolonku neoblíbených:-)))

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
b_lok: nic pohladil by mne a usmál se a pak by konečně začal normálně malovat teda kreslit:)) Přeno: stejným stylem jsem napsal jen nadpis. Ten text by klidně mohl být i bez obrazu i bez moderního umění. Crea: v tom případě... sem dám celé své foto album!!!

Přeno
20. 01. 2005
Dát tip
Tak mi teda možná unikl nějaký smysl (to je jen taková zdvořilostní fráze - samozřejmě, že mi nic neuniklo).

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
Přeno:))))) hezky. psal jsem o chaosu společnosti, lidí. Nestíhám vnímat...

Craerassy
20. 01. 2005
Dát tip
pche...nedáš:-)

Přeno
20. 01. 2005
Dát tip
Tak je to postmoderní básnička, no. To na věci nic nemění. Je divná tak jak tak. :ú)

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
stejně mi sem budeš stále lézt na mé charisma

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
Přeno: a ty nejsi zmatenej?

Přeno
20. 01. 2005
Dát tip
Jo, sem. Ale já už si na to zvyk. Ona celá to post/modernost je o zmatenosti.

Craerassy
20. 01. 2005
Dát tip
char iz ma ...tyyy jooo...ty umíš cizej jazyk!:-)))

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
jan(ek): no jo, kreslil jsem takhle, ale nevímproč jsem dostal náhle rozum... a taky pravítko:))

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
Přeno: neni. Jeden vědec říkal, že neni. Crearazzy: nemám rád "z" v cizích slovech umím i francousky, ale tobě to neukážu!!!!!

Přeno
20. 01. 2005
Dát tip
Kdo? Řekni mi kdo to byl, a já si ho podám...

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
jan(ek): no, no, no, všichni mi náhodou říkají, že jsem rozumbrada!!! Tak to asi bude i pravda.

Craerassy
20. 01. 2005
Dát tip
ale chtěl bys, že jo.-))))

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
Přeno: a není postmodernismus snaha o objektivní pohled na lidské pravdy? Že se pravdy nemůžem nikdy domoci, jen přiblížit? já teda o tom moc nevim ten chlap byl někde v Neviditelným psovi či jak... ale pes tam nějakej byl...

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
Crea: mě nepřemluvíš! nic nebude jsem gay radši

Přeno
20. 01. 2005
Dát tip
Ale jo, třeba jo. Stejně je zmatená. To není její základní rys, to je její charakteristika. Charakteristika toho, jak se projevuje.

pozorovatel
20. 01. 2005
Dát tip
mně spíš přijdou zmatení někteří postmodernisté, rádoby postmodernisté ale ti praví postmodernisté jsou většinou vědci a ti už zmateně nepůsobí...

Craerassy
20. 01. 2005
Dát tip
to je dobré rozhodnutí...lepší být zdravej gay než mrtvej hetero:-)))

blok
20. 01. 2005
Dát tip
Creo : Meditujeme na mír, světlo či blaženost, zatímco naše mysl je klidná a tichá v nesmírnosti Nekonečna, ale je zde pohyb; vlak jedoucí nekonečně vstříc cíli. Vyhlížíme cíl a meditace nás tam odvádí. Je to dynamický pohyb, probíhající v našem vědomí. Jsme si plně vědomi toho, co se děje ve vnitřním i ve vnějším světě, ale nejsme tím ovlivněni. ---------- V kontemplaci cítíme celý vesmír a nejvzdálenější Cíl hluboko uvnitř nás. Když kontemplujeme, cítíme, že uvnitř sebe držíme celý vesmír se vším svým nekonečným světlem, mírem, blažeností a pravdou. Není zde žádná myšlenka, žádná podoba, žádná představa. V kontemplaci je vše ponořeno do jednoho proudu vědomí. V naší nejvyšší kontemplaci cítíme, že nejsme ničím jiným než vědomím samým; jsme jedni s Absolutnem. blok............._:-)

blok
20. 01. 2005
Dát tip
omluva : avi

Craerassy
20. 01. 2005
Dát tip
bločku, nepiješ tam Okenu, že ne:-))

blok
20. 01. 2005
Dát tip
ne, byl jsem na návštěvě u ysalamiri a zbyla jenom vizovická, víno a rum............._:-)

Craerassy
20. 01. 2005
Dát tip
pak to bude špatným vzduchem...otevři okno a nevykláněj se:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru