Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedo prsti...?
09. 11. 2000
14
0
4705
Autor
per_zay
znáte to jistě:
ztraceni v bludišti hypermarketích chodbiček
soustředěně hledáte v paměti (ti mladší) či na papírku blbníčku (ti starší), co ještě koupit, když tu (vám těsně za zády) zahřmí: "Maruš, jsem u másla, cos´ ještě řikala?" a dál haleká (nic netuše o síle zesilovače) do dlaně, do krabičky, do dálky, domů?, do kuchyně?...
onehdy vracel jsem se od svíce u hrobu předků bludištěm olšanských chodbiček; zadumán; z živých přítomni jen havran (černý pták, ne ten v uvozovkách)a veverka (též černá) - příčina zadumání: kdyby byla zrzavá, byla by to "zrzečka", ale černá...? černačka, černěčka, černička, černinka..
když tu náhle za zády: "Mamí, tak jsem tady, ale nějak to nemůžu najít, minula jsem takovou tu křižovatku nahoře a teď nevím kudy...";
slečna, mladá, zoufalá, s rukou u ucha, hovořila si do hrsti, k matce, domů?, do práce?, do prsti..??
Fejeton jak má být, ale něčím jiný... Tak nějak víc poetický...? Ten závěr mě úplně dostal! dávám TIP
Astalavista
27. 04. 2002winterberger
10. 04. 2002
.... no teda...!
tak zítra v šest na Olšanech, jo? rukama si zavřu uši, očima si zavřu pusu a pohledem ti tiše poklepu na rameno.... ***!
Nejdříve jsem čekala zase nějakou kritiku mobilních telefonů..., ale je to kouzelná hromádka myšlenek a ten konec mě opravdu dostal...Moc milé *
Ano, souhlasím s Adfelan, skoro škoda že je to tak krátké, myslím, že by stálo v tom pokračovat, má to výborný styl.
a já si myslím, že je tahle délka v pořádku...
Je to čistě napsané...TIP