Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRanní
06. 02. 2005
7
0
4034
Autor
Earl_Grey
Zamrzlé ranní Brno,
jen já - a slunce plno,
jen ojíněné chodníky a troleje,
kouřící pán na nástupišti.
A jinak nic.
I mně se kouří od úsměvu...
ok....urcite zalezi,ale.....to,co vyslo z tebe je tve a musi se libit hlavne tobe :-)
chapu :-) neni zac .... zalezi na tom,co ty citis a jak se ti basnicka libi, v jakem rozpolozeni jsi ji psala a jak moc je citova.Na nazorech jinych az tak nezalezi...:-)
assez: dík za názor. Já to Brno taky zas tak moc neprožívám, tohle byla taková pohodová nálada a nebyla zas tak moc o tom městě. :-) A ta poslední věta se mi tam líbí. Ale fakt dík za názor. ;-)
nevim.....ja to brno zas tak neprozivam,takze nemam takove pocity....oddelala bych posledni vetu.
pozorovatel
10. 02. 2005Najkrajsia
08. 02. 2005
jen tak pro radost ano.....:)))docela příjemná.....až na tu poslední řádku-ta mi tam nesedí...
Komedie: Dal jsem ten poslední řádek pryč, je to tak přirozenější, podle mě...
příemná........toužící po horkym čaji....na ten myslim vždycky když mrznu...:)....
k: Jenže mně to opravdu dneska zahřálo... :-) Ale je fakt, že tu básničku to trochu deformovalo, nebyl z ní takovej pocit...
trošku to tak vypadá......já vim,že to tak myšleno nebylo......ale napadla mně představa vojáka v pozoru na zastávce....:)))komedie,no....:)
:-)
ne e, to ne, spíš si představ, že tak stojíš zachumlaná (je to správnej rod :-)? ) v bundě na zamrzlým chodníku na zamrzlý zastávce a svítí sluníčko a ty se jen tak do bundy usměješ, protože si uvědomíš, jak je pěkně. :-)
...ale na básničkách je pěkný, že si každej může představovat, co chce. :-)