mě to příjde jakobys rezignoval na všechny a na všechno...tip
jó, ta samota
moc se mi to líbilo, taky si tak někdy připadám..ale ono to vždycky po nějaké době přejde
tip
andromeda: dík za tip!! naštěstí přejde....ale vrací se!! :-)
MAŠ TO ASI V SOBĚ.ŠAŠEK?KLAUN ? BOJÍM SE,ŽE SAMOTĚ NEUTEČEŠ. TROŠKU TO ZNÁM.JE TŘEBA BOJOVAT S TÍM A NEBÝT TOLIK SÁM.ZEPTEJ SE PŘÁTEL A DĚTÍ SVÝCH A PIŠ NÁM O RADOSI A ROZDÁVEJ NÁM SMÍCH.
Bohužel!! Ale milé lidi budu i nadále rozesmívat!! Jenom nechápu, jak to vlastně pořád dělám!! :-)))
ZVLÁŠTNÍ,SMUTNÉ.OPRAVDU SE CÍTÍŠ TAK SÁM?
TIP
Tak to jsem fakt ráda, že jsem za poslední dny někoho potěšila...
Přezdívka je veselá a ty napíšeš tak smutnou a pesimistickou báseň? Ale jinak dobré...
gabe: je pravdou, že jsi změnil styl, tady s drahtem souhlasím.... zamysli se nad tím, básně psané tímto způsobem by mohly být více zajímavější.....
kachoro: to víš, i když je gab jistě osůbka již sama o sobě hodně veselá - básně vyjadřují jeho nitro a tím pesimismem nám toho dává strašně hodně najevo a ani si to sám neuvědomuje, ale i přesto, že se snaží skrývat před okolním světem za rouškou anonymity, tady v písmáku ba přímo křičí na celý svět co cítí,..... a nevadí mu to.
gabe,..... zamysli se .....
Nazdar GABe, tak tedy vubec nevim, proč se podepisuješ čeveně a píšeš modře. To je všechno na černou jako vyšitý. Nejlepší by bylo bílý písmo v čenym poli. Ale jinak je to dobrý, celkem i na Tip* :-))))))
Kachora - nikdy sem netušil, že gab je veselá přezdívka. Opravdu mile si mě překvapila. Díky!!
Sacco - já sem zamyšlen a Ty moc kecáš!!:-)))Ale mile!!:-)))
Macek - dobrá, když už sem zamyšlen, dám tam i barvy. Dík!!
Kachora - nikdy sem netušil, že gab je veselá přezdívka. Opravdu mile si mě překvapila. Díky!!
Sacco - já sem zamyšlen a Ty moc kecáš!!:-)))Ale mile!!:-)))
Macek - dobrá, když už sem zamyšlen, dám tam i barvy. Dík!!
docela pěkný
ale verše takový..ohraný
... tak tohle je určitě to depkové dílo... nej je ta druhá a předposlední sloka :-)), ta se mi líbí nejvíc, i když celá je hezká, ale pro mě jednoznačně předposlední... na konec nečekej, ještě je brzy, on si tě stejně jednou najde :-)), t*
Reb: Z noční půjdu kolem pole, počkej tam na mě! Dík!:-))
...no tak nejdřív, že tam nemám chodit, teď zase, že tam mám počkat, ty taky nevíš, co bys :-))), ale když už tam budu, počkám, proč ne, ....neboj :-)))
… nevím, kde zrovna ty bereš ve svém životě tolik pesimismu. Rozhlédni se kolem sebe, jistě máš plno důvodů se radovat – možná je jenom nechceš vidět. V každém případě tuto tvojí báseň hodnotím velmi, velmi kladně a strašně moc se mi líbí. Myslím, že jí můžeš řadit k tvým nej…
Jak jinak, než T*span>
Ty mě vyčítej, že píši pesimisticky .... Ale musím Tě pochválit. Tohle je zásadní zlom ve Tvé technice psaní. A musím říci, že je to velice pozitivní posun. Mě se to moc líbí. Posílám TIPa a vracím smeč: "Napiš taky někdy nějakou veselou ptákovinu"