Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Peklo a nebe

15. 02. 2005
1
0
1081
Autor
Jan_Smely

Yan se loudal domů. Konečně dorazil k domovním dveřím, líně odemkl a vstoupil do ztemnělé chodby. Udělal šestnáct kroků rovně, zahnul za roh a vlezl do malého výtahu. Zmáčkl čudlík. Výtah se rozjel.

                Když se výtah zastavil, Yan otevřel dveře a hned se na něj vyvalila spousta hustého dýmu. Řetězy těžce zvonily, dunivé zvuky otřásaly zdmi, spleť skřehotavých hlasů se mísila s horečným bubláním vařících se lektvarů ve velkých kotlích. Plameny šlehaly vysoko nad kotle. Bylo tam horko a Yanovi se těžko dýchalo. Zavřel dveře výtahu, znovu zmáčkl čudlík a těšil se na nebíčko.

                Výtah se zastavil ve třetím patře, Yan otevřel dveře a rozhlédl se. Léty omšelý lak na tmavohnědém zábradlí, zaprášený parapet s několika uschlými kytkami, dlaždičky na zemi nepravidelně prošlapané a nepravidelně ozářené kosočtverci slunečního jasu. Na stropě zbytečně rozsvícený lustr a v rohu pavučina. Plesnivá omítka, jedny oprýskané dveře a tři a půl kroku k nim. Víc nic.
Jan_Smely
18. 02. 2005
Dát tip
Spis vzdycky...

Brunhilda
18. 02. 2005
Dát tip
no dobre, mas asi pravdu :o) na druhou stranu jsou taci, kteri to zvladnou levou zadni (i bez drog :o))

Brunhilda
17. 02. 2005
Dát tip
presne, ale ono je to nekdy tezky

Jan_Smely
16. 02. 2005
Dát tip
Jo, asi tusim, co chces rict, Bruni... Chapu. Nakopnout styl, vic fantazie... :) dik. t.

Brunhilda
15. 02. 2005
Dát tip
chtel by to trochu vic fantazie, ale jinak prima, ja mam podobny myslenky, akorat je misto vytahu vlak :))

Jan_Smely
15. 02. 2005
Dát tip
Jak jako, vic fantazie?

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
fantazie je tam dost. Se mi to moooc líbí. :) *

Brunhilda
15. 02. 2005
Dát tip
vic fantazie ve vypraveni, nakopnout to, ne namet ale styl

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru