Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z hrníčku s kakaem

19. 02. 2005
11
1
3351
Autor
Katariina

až slunce zazvoní

v pět čtyřicet dva

 

pošimrám ti dobré ráno

   vlásky mezi lopatkami

 

z hrníčku s kakaem

     dám ti

                ochutnat sny

   které mám už od zimy


1 názor

guy
01. 03. 2010
Dát tip
zimní bleděmodré sny rozpuštěné v hrníčku s kakaem bych bych si taky rád dal .. klidně i v pět čtyřicet dva a bez ohledu na to, jestli je letos bleděmodrá in :-)

Lotoska
22. 02. 2005
Dát tip
*

Vaud
21. 02. 2005
Dát tip
celá hřeje *

Kastel
20. 02. 2005
Dát tip
pěkná - T

eustacia
19. 02. 2005
Dát tip
oddechová :-)

Pacer
19. 02. 2005
Dát tip
:)

Katariina
19. 02. 2005
Dát tip
Pacer: D s háčkem. :-) Původně jsem myslela, že bude o Danish Blue, ale nakonec to nějak nevyšlo :-)))

Pacer
19. 02. 2005
Dát tip
Musím se podívat, kdy že to vychází slunce v 5:42..do té doby si snad zvyknu na kakao:))

Katariina
19. 02. 2005
Dát tip
Pacer: :-)))))

Dero
19. 02. 2005
Dát tip
Já to vážně nechápu. Jaké sny z hrníčku s kakaem? Proč zrovna z hrníčku s kakaem? Čím je hrníček s kakaem výjimečný? Kdyby tam ten hrníček nebyl, tak to chápu. Takhle se musím ptát, jaké sny? Je za tím něco, nebo jen skládáš hezká slova a milé fráze a čekáš, že si v tom každý něco najde? Připadne mi to jako báseň - sklo, je přes ni vidět, nemusíš ji vůbec vnímat. Nemusíš o ní vlastně ani vědět, i když na ni koukáš. Ten hrníček s kakaem mi nedá spát. Kdyby tam byl aspoň sedmý pád (hrníčkem kakaa / dám ti ...), ale takhle - záhada. Poetická licence na nesmysl. :o) Kritická licence na žblepty, v mém případě. :o)

Fouckault
19. 02. 2005
Dát tip
mi tam to kakao celkem neva.. jen bych to nedával do názvu :-) to vážně navozuje otázky :-)) *

Nicollette
19. 02. 2005
Dát tip
no já nevim, tak co jinýho je pro ráno typičtější než hrníček s kakaem? Má mu snad nabídnou flašku slivovice? pakliže má evokovat (ten hrníček) minulost - které mám už od zimy - tak evokuje správně, vždyť kakao sme pili už jako malí.... mno...

Lunka
19. 02. 2005
Dát tip
...uklidňující....líbí...*T

Pokusák
19. 02. 2005
Dát tip
:-)!! *T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru