Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ hrníčku s kakaem
19. 02. 2005
11
1
3402
Autor
Katariina
až slunce zazvoní
v pět čtyřicet dva
pošimrám ti dobré ráno
vlásky mezi lopatkami
dám ti
ochutnat sny
které mám už od zimy
1 názor
zimní bleděmodré sny rozpuštěné v hrníčku s kakaem bych bych si taky rád dal .. klidně i v pět čtyřicet dva a bez ohledu na to, jestli je letos bleděmodrá in :-)
Pacer: D s háčkem. :-) Původně jsem myslela, že bude o Danish Blue, ale nakonec to nějak nevyšlo :-)))
Musím se podívat, kdy že to vychází slunce v 5:42..do té doby si snad zvyknu na kakao:))
Já to vážně nechápu. Jaké sny z hrníčku s kakaem? Proč zrovna z hrníčku s kakaem? Čím je hrníček s kakaem výjimečný?
Kdyby tam ten hrníček nebyl, tak to chápu. Takhle se musím ptát, jaké sny? Je za tím něco, nebo jen skládáš hezká slova a milé fráze a čekáš, že si v tom každý něco najde?
Připadne mi to jako báseň - sklo, je přes ni vidět, nemusíš ji vůbec vnímat. Nemusíš o ní vlastně ani vědět, i když na ni koukáš.
Ten hrníček s kakaem mi nedá spát. Kdyby tam byl aspoň sedmý pád (hrníčkem kakaa / dám ti ...), ale takhle - záhada. Poetická licence na nesmysl. :o)
Kritická licence na žblepty, v mém případě. :o)
mi tam to kakao celkem neva.. jen bych to nedával do názvu :-) to vážně navozuje otázky :-)) *