Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádka na dobrou noc

18. 11. 2000
5
0
3789
Autor
Skleboun

Povím Ti pohádku na dobrou noc...


V miliónech pohádek políbí princezna žabku a z té se stane starý chudý žebrák...
Někdy taky Karkulka s babičkou marně čekají ve vlkově břiše, protože myslivec zapomněl a šel si klidně na ryby...
Stane se, že nejmladší princ je největší nekňuba ze tří a je to tak strašné, že liška Ryška pověsí svou profesi na hřebík, promění se v krásnou mladou dívčinu a vdá se za místního mlynáře...
Ne vždy také pták Ohnivák přežije a začne znovu zpívat jen proto, že se vrátil jeho pán...
I víla kmotřička si občas vezme dovolenou, odletí na Havaj a nepošle ani pohlednici...
A skoro všechny ořechy jsou červavé a není v nich nic, co by stálo za řeč a ta zatracená zlatá hvězda se odlepí...
Neplač a nedívej se tak na mě! Není to ještě tak hrozné. I poctivý žebrák může být lepší než chamtivý princ a místo myslivce může přijít rybář, který šel náhodou kolem. Třeba bude liška Ryška s místním mlynářem šťastná a pták Ohnivák zazpívá jenom proto, že vyšlo slunce a nebo taky ne, kdo ví? Vždyť zlatá hvězda se dá nalepit zpátky a místo ořechů začít jíst mandle.
Věř mi, mohlo by být mnohem hůř.
Jsou taky pohádky, kde se dva lidi potkaj bez ohledu na sociální třídy šťastně až do smrti v nádherném zámku...
A kde se mořská víla nezmění v pěnu, ale žije se svým princem a zpívá mu veselé písničky o tajemných mořích...
A Popelka si může rozumět se svými sestrami, přestože nejsou dokonalé, ale to není nakonec ani ona sama, tak proč by to nemohlo fungovat?
Tak vidíš a už si zalez pod peřinu, koukej na hvězdičky a mysli na zítřek...Třeba získáš kouzelný prstýnek nebo láhev plnou štěstí nebo taky recept na dobrej život...
Ale teď už spi...Dobrou noc

Cafu
12. 09. 2002
Dát tip
víš Ty co? Ty bys potřebovala pohádku do ouška, takovou, která Tě zavrtá do peřiny a rozvíří mysl a představivost, skepťo :o))

Joohankaa
19. 08. 2002
Dát tip
Hmmmm, tak tohle se mi fakt libi. Vic, vic, vic prosim, ju? :-)

bloudidlo
01. 08. 2002
Dát tip
america!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§§§§§§§

Duster
18. 11. 2001
Dát tip
Tak tohle je docela hodne moc skvely...

Duster
18. 11. 2001
Dát tip
*

Verita
18. 06. 2001
Dát tip
tak tohle se mi opravdu líbí :)

Danny
03. 05. 2001
Dát tip
:-) :-) :-)

Gillderan
08. 03. 2001
Dát tip
Ještě že jsi nám to objasnila ! Teď se nám bude usínat mnóóóóhem lépe ! Jen doufám , už kvůli tobě , že tohle NEBUDEŠ povídat svým budoucím panchartům před spaním :))

Lori
24. 01. 2001
Dát tip
hezký... a moc chytrý na tvůj věk :)))

bláhovey
15. 01. 2001
Dát tip
jůůůůůůůůůůů *

StvN
31. 12. 2000
Dát tip
Pohádka? Horror je to, takový svinstvo cos provedla s Karkulou, já ji chci zpátky. Ale, že se ti to povedlo, to se musí nechat.

Merle
23. 11. 2000
Dát tip
Jiko: já bych to uznal.... je to pohádková úvaha :-))

JiKo
23. 11. 2000
Dát tip
To zní dobře můjh rudý bratře! :-)

Anonym
23. 11. 2000
Dát tip
Cory: Chrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ... a ctes Kedrigerna od Morresyho ? (za pocet -r- nerucim ;)

JiKo
22. 11. 2000
Dát tip
No váhám nad kategorií pohádka. Sice tu jsou pohádkové postavy, ale příběh sám osobě mi pohádkový nepřijde. Spíš se blíží jakési úvaze. Sociální třídy a dobrej život mě silně vytrhli ze soustředění nad textem. Je to velmi zajímavé!!!

Merle
20. 11. 2000
Dát tip
čaroděj :-))))))))))))) ale hele, škleboun je učitě taky hezká žába... ;-))))) BTW: pokud tvůj věk souhlasí, je to dost dobré... nejsi snad ve znamení moudré sovy?

hih Sklebi tohle se ti vazne povedlo :)))

Carodej
19. 11. 2000
Dát tip
Minule jsem v akvaristice zlíbal patnáct žab a nic:-( :-)))))

Skleboun
19. 11. 2000
Dát tip
ja se priste polepsim...ale kdyz ja mam hrozne rada mandle! :o)

Skleboun
19. 11. 2000
Dát tip
musis vytrvat...mozna je to tim, ze nejsi krasna princezna...nebo jo? :o)

Gimi
18. 11. 2000
Dát tip
Pohádky miluju,mají dobrý konec.Fakt je,že život není žádná pohádka a tak si z něj tu pohádku musíme udělat.Děkuji....t. Ale s těma ořechama mě to docela mrzí.Vždycky jsem doufala,že tam vážně nějaké krásné šaty najdu...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru